Live For Speed by Michal 011093

Fri, 4 Jun 2004 10:16:57 +0200, na pl.misc.transport.miejski, Krzysztof
Bojda stworzył(a), co następuje:


| | A tutaj chyba płacz polega na braku szybkiego połączenia "głosowego"
| | dyspozytora przewoźnika z kierowcą.

| Jaki brak? PKM Gliwice i Katowice mają komórki, Bytom ma radiotelefony.

| A prywatni także się zaopatrują ;D

No musza. Meteor ma jak dobrze wiesz komorki, a PUP ma bodaj jako jedyny
chyba prywaciarz radiotelefony.


I od razu ci powiem, że radiotelefony to sprawa pewniejsza!!



Użytkownik Jakub Jackiewicz <memp@wpk.katowice.pl w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:01122002.6A802@wpk.katowice.pl...

| A skoro juz o MANach: sa moze jeszcze gdzies w Polsce MANy z
wyswietlaczami
| Pixela zamiast R&G?

Masz na myśli trzecią generację, jak mniemam? To takie są w PKM Gliwice i
w
PUP Czeladź.


Nie koniecznie 3 generacje, ale juz teraz wychodzi na to, ze nie jestesmy
pierwsi :)

pozdrawiam,
M.



Użytkownik Maciej Makula <e@promarcos.com.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b6ojdg$83@atlantis.news.tpi.pl...


A w ogole to ile tych rezerw powinno stac? Jedna, dwie, piec, dziesiec?


Jak najwiecej. Tylko nie mow, ze to kosztuje - w kazdej zajezdni stoi
rezerwa, caly problem ze jest do dyspozycji tylko przedsiebiorstwa
macierzystego. Gdyby w kazdym PKMie rezerwy byly do dyspozycji dyspozytora
centralnego, to mialbys rezerwy w Gliwicach, Bytomiu, Katowicach,
Swierklancu, Tychach, Zagorzu, Bedzinie, Golonogu i Jaworznie. Gdyby jeszcze
wlaczyc do tego PUP, Zagozde i Meteora to dochodzi ci jeszcze Czeladz,
Chebzie, Bierun i Zabrze (Plazy i Olkusza nie licze bo to daleko) ;-) No i
czego chciec wiecej? Moze tylko tego, zeby w przypadku zajezdni mocno
oddalonych od centrow miast zajezdnie wystawialy rezerwe do centrum miasta
(np. Tarnowskie Gory, Zabrze, Gliwice).

WILQ



Od trzech dni w eksploatacji przez PUP Czeladz jest uzywany MAN
NL202/222 (jeszcze nieustalone). Rocznik wg kierowcy 1993. U Sebzdy
otrzymal numerek taborowy #52.

Pochodzi wg moich ustalen z wschodnioniemieckiego przedsiebiorstwa SNG
mbH Suhl/Zella-Mehlis.

Foto:
http://zeus.polsl.gliwice.pl/~kbojda/zdjecia/pup-czeladz/52.jpg



Uzytkownik "Krzysztof Bojda" <b@atp.bede.jezdzil.870napisal:


Od trzech dni w eksploatacji przez PUP Czeladz jest uzywany MAN
NL202/222 (jeszcze nieustalone). Rocznik wg kierowcy 1993. U Sebzdy
otrzymal numerek taborowy #52.

Pochodzi wg moich ustalen z wschodnioniemieckiego przedsiebiorstwa SNG
mbH Suhl/Zella-Mehlis.

Foto:
http://zeus.polsl.gliwice.pl/~kbojda/zdjecia/pup-czeladz/52.jpg


Z wygladu dosyc fajny i na pewno bardziej komfortowy niz "srednia regionu",
ale kategoria wiekowa... Niedlugo czlowiek bedzie musial mówic naszym
autobusom "dzien dobry", bo beda starsze od niego :-(




Krzysztof Bojda wrote:

2) Zajezdnia PUP Czeladź uruchomiła natomiast drugiego z zakupionych
niedawno używanych NL202. #53 w odróżnieniu od #52 jest dwudrzwiowy
(drugie drzwi uchylno-przesuwne), przed wyjazdem na trasę został
przemalowany w barwy zakładowe. Zdjęcie być może będzie później ;-)


http://zeus.polsl.gliwice.pl/~kbojda/zdjecia/pup-czeladz/53.jpg

W rzeczywistości nie jest tak niebieski na jakiego wygląda, jest
pomalowany standardowo ;-)
Zdjęcie dzięki uprzejmości Marcina Bula.



Użytkownik Soczówka Andrzej <soczo@priv5.onet.pl w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

723 - koordynacja z linią 35, 88 i 100


Nie wiem co rozumiesz poprzez koordynację, ale odjazdy 723
z Rynku w Czeladzi to 29, 59, linia 35: 13, 43, linie 88/100/935:
22, 52, więc jakaś koordynacja jest.

88 - połączenie z linią 188, przedłużenie do Zagórze Zajezdni
100 - połączenie z linią 188, przedłużenie do Zagórza Zajezdni


Dłuuuuugo by się jechało...

241 - NOWA LINIA - Naftowa - Dworzec PKP - Wawel - Środula Os. - Pekin
FSM - Klimontów - Os. Juliusz, kursy tylko w dni robocze


Musiałbyś wymyślić inny numer, bo 241 jeździ Będzin-Preczów (okrężna).

Linia 900 zastąpiona
zostałaby normalnymi kursami linii 100.


Patrz post Jakuba niżej :-). A propos Volvo: nie podoba mi się, że autobus
(-y?)
zakupiony przez miasto Czeladź wykonuje w nim tylko kilka szczytowych
kursów, a najczęściej można go spotkać z dala od Czeladzi na 600, 154
i innych obsługiwanych przez PUP.

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta
traper@ polsl.gliwice.pl




Grzegorz Kapusta <tra@polsl.gliwice.pl wrote:
zakupiony przez miasto Czeladź wykonuje w nim tylko kilka szczytowych
kursów, a najczęściej można go spotkać z dala od Czeladzi na 600, 154
i innych obsługiwanych przez PUP.


        To Czeladz go sprezentowala PUP? Ciekawe. Czemu nie PKM
Katowice. Ten obsluguje wiecej linii, czy PKM Sosnowiec... Tym bardziej,
ze PUP nie jest komunalny. Moze miasto ma udzialy?

Tomasz




Soczówka Andrzej <soczo@priv5.onet.pl wrote:
Rzeczywiście, sprawa jest dosyć skomplikowana i aby zlikwidować linię
900 trzeba by oddać PUP do obsługi linię 235. Natomiast jeśli chodzi o
promowanie to sprawa nie jest taka prosta. Każde miasto stara się
promować swego przewoźnika, niezależnie od tego, czy jest to przewoźnik
państwowy, czy też prywatny. I tak jak Gliwice zakupiły klika pojazdów
dla PKM Gliwice, tak też zrobiła Czeladź częściowo chociaż ratując przed


        Dostrzegam tu jednak pewna roznice: PKM Gliwice jest wlasnoscia
miasta Gliwice (ma zdaje sie wszystkie akcje), wiec taki zakup nie dziwi
za bardzo. Natomiast PUP, o ile wiem, jest prywatny i miastu nic do niego.

rozsypką całościową tabor PUP (część taboru PUP nadaje się rzeczywiście
tylko do wymiany, a dwa przeguby w PUP po prostu się sypią).


        Ale kilka jest w dobrej formie. W sumie na te 50 busow wiekszosc
sobie radzi, a co wazniejsze mam wrazenie, ze sie o nie dba, przynajmniej
sa lakierowane... Ale jesli powiesz, ze te wszystkie nowe Jelcze to
prezent od Czeladzi, to bede bardzo zaskoczony.

Tomasz




Oj, tu bym się kłócił. Złom z PUPa może bez problemu konkurować z PKM
Świerklaniec pod względem stanu technicznego ;))

A tu ja bym sie klocil... To co PUP podsyla na 66x do Chorzowa
jest w o wiele lepszym stanie niz to, co widuje na 5/168. Porownywalne
jest 22 i 820... To moze byc efekt selekcji, ale w tym ukladzie PUP wypada
ciut lepiej.


Ciut to chyba mało powiedziane. Może PUP ma kilka złomów, ale reszta
znacznie przewyższa PKM-y, a już o klasę świerklaniecki.

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta
tra@polsl.gliwice.pl



Użytkownik Grzegorz Kapusta <tra@polsl.gliwice.pl w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:922ko0$9m@zeus.polsl.gliwice.pl...

Oj, tu bym się kłócił. Złom z PUPa może bez problemu konkurować z PKM
Świerklaniec pod względem stanu technicznego ;))

A tu ja bym sie klocil... To co PUP podsyla na 66x do Chorzowa
jest w o wiele lepszym stanie niz to, co widuje na 5/168. Porownywalne
jest 22 i 820... To moze byc efekt selekcji, ale w tym ukladzie PUP
wypada
ciut lepiej.

Ciut to chyba mało powiedziane. Może PUP ma kilka złomów, ale reszta
znacznie przewyższa PKM-y, a już o klasę świerklaniecki.


To co PUP wypuszcza na linie przebiegajace pod AE tez nie wyglada najgorzej
(w odroznieniu od tego co widze na liniach MZKP, czyli 5, 168, 860 w
Katowicach (czyli Swierklaniec) i 81, 158 w Zabrzu (czyli Ampex))....

WILQ




PS: Btw, PUP na pewno ma jakas pomoc ze strony gminy - chocby volvo sa
kupione przy wspoludziale gminy Czeladz...


W kwestii formalnej - miasta Czeladz, nie jestesmy gmina.
A swoje oburzenie juz kiedys na tej grupie wyrazalem - autobusy
kupione przez Czeladz jezdza sobie po Katowicach na jakichs
600, 601, 154 a w Czeladzi pojawiaja sie 4 razy na dobe na linii 900.
Co za geniusz wpadl na taki pomysl?!

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta
tra@polsl.gliwice.pl



Jak ja lubię takie ogłoszenia:
"...agent ochrony mienia i osób...
oferta dla osób z grupą inwalidzką..."
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

W prawdzie nie napisali, że z licencją...
Chociaż i tak, aby  _być_ , trzeba ją  _mieć_
Chyba, że chodzi o ciecia.

Rozumiem jakby chodziło o emeryta.
Ale rencista???
http://www.pup.gliwice.pl/cgi-bin/praca/show.cgi?id=578



Henryk "Plumski" Plumowski napisał (a) w wiadomości
news:aus11j$h3d$1@news.tpi.pl:


Jak ja lubię takie ogłoszenia:
"...agent ochrony mienia i osób...
oferta dla osób z grupą inwalidzką..."
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
W prawdzie nie napisali, że z licencją...
Chociaż i tak, aby  _być_ , trzeba ją  _mieć_
Chyba, że chodzi o ciecia.
Rozumiem jakby chodziło o emeryta.
Ale rencista???
http://www.pup.gliwice.pl/cgi-bin/praca/show.cgi?id=578


W niektórych tego typu firmach pracują sami renciści. :(



Instytucje w Gliwicach
Instytucje
Bieg życiu nadają sprawy codzienne. Gliwice, jak każde miasto, zapewniają
swoim mieszkańcom realizację ich codziennych potrzeb i oczekiwań związanych
z zamieszkiwaniem we wspólnej, miejskiej społeczności.

Zacznijmy od Urzędu Miasta,

Urząd Miejski
44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
centrala tel. 231-30-41, tel.239-14-00, 239-11-99
fax 231-27-25

Godziny pracy:
poniedziałek, środa, piątek 7:30 - 15:30
wtorek, czwartek 7:30 - 16:00
Biuro Obsługi Interesanta - czwartek 7:30 - 18:00

Następnie Urzędy Skarbowe,

I Urząd Skarbowy ul. Góry Chełmskiej , tel. 339-66-00 , fax 339-66-66, 231-
30-69 , email, pon./śr./pią. 7:00 do 15:00, wt./czw. 7:00 do 16:00
strona: www.isnet.katowice.pl/us/gliwice1.htm


II Urząd Skarbowy ul. Młodego Hutnika 2 , tel. 270-45-60 , fax 270-40-17 ,
email, pon./śr./pią. 7:00 do 15:00, wt./czw. 7:00 do 16:00
strona: www.isnet.katowice.pl/us/gliwice2/index.htm

Oraz Urząd Pracy,

Urząd Pracy
Powiatowy Urząd Pracy pl. Inwalidów Wojennych 12 , tel. 231-18-41 , fax 231-
59-66 , email, pon./wt./śr./czw./pią. 8:00 do 14:30
strona: www.pup.gliwice.pl/

To na dzisiaj.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spaniele.keep.pl