Live For Speed by Michal 011093


Tak to było dawno temu ale z 4 latami to trochę przesadziłeś (może i nie dużo ale jednak ) i teraz tez wiem ze NVidia kupiła Ageia.
Ale dość gadki o bajkach z układami i smokami. Wszak każdy się może pomylić a ja za swój "wybryk" przeprosiłem.


Jeśli nie 4 lata temu to następna bajka.... bo Ageia już była wykupiona
A może Ci się to jednak śniło?

A to ciekawe http://en.wikipedia.org/wiki/AGEIA

Czemu ma ten link dowodzić? Lepiej zapodaj gdzie były jakieś rozmowy na PS3

p.s tak - co powiesz na to, że GeForce z serii 8 (2006r.) mają wsparcie PhysXa....?



Może Tobie pomoże niestety u mnie nie pomogło :


Najnowsze sterowniki Ageia PhysX Dla Win xp/vista
http://www.ageia.com/drivers/PhysX_7.11.13_SystemSoftware.exe
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable Package (x86)
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=200b2fd9-ae1a-4a14-984d-389c36f85647&DisplayLang=en
tutaj wersja dla procesorów 64bitowych
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=90548130-4468-4BBC-9673-D6ACABD5D13B&displaylang=en
i tutaj directx november 2007
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=36&id=147


Pozdrawiam ~~




morze zainstaluj AGEIA PhysX System Software
No i OK, ściągam to coś, lecz gdy próbuję to zainstalować wyskakuje mi komunikat ŻE JUŻ MAM TO ZAINSTALOWANE, żebym odinstalował to w "Dodaj, usuń programy", ale tam tego nie ma!!

PS. może

@topic
znajdz folder z PhysX System Software
(funkcja wyszukaj) i tam poszukaj możliwości odinstalowania, i zainstaluj jeszcze raz. dnia 14 Kwi 2009 11:12, w całości zmieniany 1 raz



Stery nic nie dały, przed chwilą najnowsze zainstalowałem, DirectX mam ten co był wymagany i innym on działa więc to też odpada. Mini-image właśnie
ściągnąłem z gamecopyworld i niestety również nie działa . Wydaje mi się, że nie działa gdyż czegoś brakuje, tylko czego?? Bo ten problem miałem z innym ripem gry, ale zainstalowałem m.in. Ageia physx i było wszystko ok.



kiedy uruchamiam Frontlines: Fuel of War to mi wyskakuje wiadomość:
An update for Frontlines: Fuel of War is available. Would you like to go online to get it?

Jak klikne: Tak to wyskakuje mi strona:

http://www.kaosstudios.com/ffow-patches/


Jak klikne: Nie to wyskakuje mi wiadomość:
ERROR! Unable to init AGEIA PhysX (TM)! Please make sure you have AGEIA PhysX (TM) System Software installed
i na koniec wiadomość o wysłaniu raportu o błędach




Miałem to samo z inną grą. Pobierz stąd,
albo usuń i zainstaluj grę ponownie a jak gra zapyta czy instalować AGEIA PhysX to tym razem wybierz tak


Zainstalowałem i nic to samo



Mój problem z ta grą polega na tym że po zainstalowaniu i uruchomieniu gry wyskakuje mi żebym zainstalował sterowniki AGEIA PhysX mimo ze mam zainstalowane.Zmieniałem nawet ich wersję na starszą taką jaka jest na płycie z grą i nic..Jeśli ktoś mam podobny problem i mógłby mi pomóc to będę wdzięczny



Siemka gram sobie w mirror'edge i mam problem zacina mi sie kiedy mam wlaczone Ageia Physx(Taki Sterownik Specjalny) Poprostu zacina sie gra jak jest to wlaczone jak jest wylaczone to narmalnie czy to wina mojego sprzetu?

Moj Sprzet

Intel Pentium E5200 Dual-Core 2.50GHz 2.50GHz
2GB RAM

Karta Graficzna: Palit GeForce 9600GT Sonic 1GB/256 Bit GDDR3 Shader model 4

Nie rozumiem Sprzet jest wystarczajacy...Wiec o co biega? Zdaje mi sie ze sterownik jest nie taki...;/

PROSZE O POMOC BEDE BARDZO WDZIECZNY!!! Szukam tej przyczyny juz 2 tygodnie... Prosze Was...




A możesz konkretnie powiedzieć jaki to błąd najlepiej wklej screena bo ja tez miałem duże problemy z uruchomieniem tej gry. A tego Ageia PhysX lepiej zainstaluj może wina leży w tym.

P.S. Spróbuj zainstalować jakiegoś patcha najnowszy jest chyba 1.3 i o ile się nie mylę musisz patchować do najnowszego po kolei czyli 1.0 potem 1.1 itd. Gdzieś ściągnąłem takiego które patchuje od razu z 1.0 do 1.3 miał coś 300mb jak go znajdę to dam ci link.


ja juz wiem jaki to blad jak instalowalem SP2 to sie instalowal z bledami i teraz mi wyskoczylo (ten błąd) : Nie mozna uzyskac dostepu do uslugi instalatora Windows moze sie to zdarzyc(...) jesli instalator windows nie jest poprawnie zainstalowany

i dlatego szukam SP2



On Sat, 25 Mar 2006 14:10:24 +0000, Foxy <foxyprog@_NOSPAM_o2.pl
wrote:


Za ile lat? W grach jest tak duża ilość fizyki, której w ogóle nie bierze
się pod uwagę ze względu na sprzęt, że nawet jak komputery będą 10 razy
szybsze, to i tak pogoń za efektywnością będzie trwać, bo będą wchodziły w
grę coraz to nowe obliczenia.


Co do fizyki:
http://www.ageia.com/products/physx.html
Podejrzewam, ze daloby sie to wykorzystac w Javie albo C# - kwestia
bibliotek. Na razie to oczywiscie zaden standrad, ale kto wie co
bedzie za pare lat.
Mimo to na razie jesli chodzi o gry to C++ moze sie czuc niezagrozone.
Nawet w nim czesto trudno uzyskac odpowiednia wydajnosc.



Przegladajac zawartosc jednego ze sklepow znalazlem cos takiego
BFG Tech AGEIA PhysX 128MB 128bit GDDR3 PCI BOX
do czego to sluzy ? niby sie domyslam ale wole spytac. i co to wykorzytuje ?
czy np taki system jak linux korzytsa z tego jako z dodatkowego procesora
tak ze obliczeniowe sprawy ida szybciej (np kompresja, symulacjie) czy tez
trzeba sobie do tego pisac samemu soft dodatkowy.
Czy to nie jest tak ze to sie przydaje tylko dla graczy a ktos kto nie gra
nie ma po co sobie tego ogladac.
Pytam bo zaciekawilo mnie to poprostu (nie zebym mial zamiar kupowac)
poprostu chcialbym sie dowiedziec a google mi nie za bardzo pomagaja.
generalnie to niby jest sprzet wiec grupa ok ale czy ktos tu tego uzywa i
moze napisac swoje odczucia, oraz w jakim celu kupil




BFG Tech AGEIA PhysX 128MB 128bit GDDR3 PCI BOX
do czego to sluzy ?


Do wyciągania kasy z portfeli mało obeznanych w temacie klientów


czy ktos tu tego uzywa i
moze napisac swoje odczucia, oraz w jakim celu kupil


Swego czasu były testy (bodajże na pclabie) tego szajsu i wyszło, że
spada liczba FPS w grach.



Oiolosse <useGoo@luc.pl napisał(a):

[cut]

"Dodatkowo do animacji postaci wykorzystano silnik AGEIA PhysX, który
sprawił że wszelkie ruchy postaci są niesamowicie realistyczne. Boję się
nawet pomyśleć, jak by to wyglądało gdybym miał do tego specjalną kartę
grafiki."

Dla nie bedacych w temacie, za wikipedia:

"Physics Processing Unit - układ scalony, który śledzi wszystkie
zdarzenia fizyczne (zderzenia, eksplozje, zachowanie płynów itp.),
zadaniem PPU jest odciążenie głównego procesora od obliczania wyników
takich zdarzeń. (...) Przykładem PPU jest procesor PhysX firmy AGEIAa."

Jednym slowem: AGEIA PhysX nie ma NIC wspolnego z animacjami i nie jest
"specjalna karta grafiki". No ale trudno. Widocznie jakis niefachowiec
to pisal ;)


[cut]

Co do tego, że PhysX nie jest kartą grafiki, to się zgodzę.
Natomiast Ty sam też nie jesteś w temacie i nie słyszałeś najwyraźniej
o tzw. odwrotnej kinematyce, którą wykorzystuje się właśnie do animowania
postaci. I to da się liczyć na PhysXie (choćby przy użyciu EmotionFXa).

Pzdr,



On May 8, 10:56 am, Oiolosse <useGoo@luc.pl wrote:

BartOgryczaknapisał(a): Wytlumacz mi co ma ragdoll do animacji postaci?

Ok, mozesz trollowac, ale bez przesady. Co ma proceduralna animacja
postaci do animacji postaci? Wez sie do PiS zapisz.

Zachowanie ragdolla sobie, a animacje postaci sobie. No sorry, ale
ciezko nazwac fizyke zwlok animacja.


Ragdoll nie sluzy wylacznie do animacji zwlok, ale to zgodnej z fizyka
animacji w ogóle.

Infernal byl animowany w normalny
sposob (Mocap + FK) wiec... o czym Ty wogole piszesz? :


Jedno nie wyklucza drugiego...

Jak masz karte np. nVidia serii 8, to jako PPU wykorzystywane jest
GPU. Owszem, Ageia wypuscila osobna karte. Tylko malo kto jej uzywa.
W odróznieniu od Havoca, który jest bardziej od sprzetu niezalezny.

... Ale Infernal byl robiony na PhysXie, nie Havoku, wiec...


PhysX API nie wymaga dedykowanego PPU.



Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczew@gmail.comnapisał(a):


Primo: nie wierzę, że całą fizykę da się upchnąć w dedykowanym procku,


Całej pewnie nie. Ale tą używaną obecnie w grach już tak.
Nazywa się to Ageia PhysX i kosztuje coś kolo 1k pln i jest
wykorzystywane choćby w GRAWie. Popatrz na demka na sieci.
Wygląda imponująco.


secundo: AI się wreszcie zacznie rozwijać. I to pewnie mocno.


Na dzień dzisiejszy im to dość wolno idzie. A mocy zwolnionej
przez fizykę będzie mnóstwo.


| Nic, z czym by sobie taki A64 kolo 4000+ nie poradził nawet się za
| bardzo nie grzejąc.

Nie ma takiego procka, którego by programiści nie byli w stanie
zamęczyć...


To się zgadza. Ale przerzucili się na zapychanie GPU i przypuszczam, że
niedługo standardowych akceleratorów fizyki.

Pzdr,

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spaniele.keep.pl