Live For Speed by Michal 011093

Nasze farby są produktami najwyzszej jakosci greckiej firmy PELLACHROM . Są to farby dużo lepsze jakościowo od takich produktów jak „Dulux” czy „Dekoral” .W ofercie nie posiadamy produktów zakolorowanych, są to farby do przygotowania koloru w mieszalniku pod indywidualne potrzeby odbiorcy.(65000 odcieni, identyfikacja różnych systemów np.: NCS, RAL,SIKKENS,DULUX,BENJAMIN MOORE i wiele innych).W naszej ofercie znajduja sie powloki do drewna,metalu,kamienia.Powloki przeciwrdzewne,podklady emaliowe,farby okretowe.
Istnieje możliwość wyposażenia firmy współpracującej z nami w komputerowy mieszalnik, możliwość podpisania umowy dystrybucyjnej, wyłączność na danym terenie, oferujemy również wszelka pomoc techniczna.Wszelkie pytania prosimy kierowac na mail;biuro@pellachrom.pl lub tel.324450848.



Według mnie najlepiej moto wygląda jak pomalujesz go farbą metaliczną
NIe daleko mnie w Kluczborku jest sklep z farbami samochodowyi(renowacyjnymi) SIKKENS!!!!!! Zapytałem się ile farby na to wyjdzie i za 100zł 80gr dostałem 150 ml czarnego metaliku na ramę, 150 ml bordowego metaliku na bak i schowek, 100 ml siwego metaliku na błotniki.
Do tego dostałem jeszcze specjalny rozpuszczalnik, lakier i utwardzacz.
Wszystko w wystarczającej ilości. Jeszcze nie pomalowałem ale klega ma i bardzo mi się to podoba.



witam!!! napisze wam dokladnie jak zrobic przygotowanie felgi
1.piaskowanie najlepiej drobniutki piasek i niecisnienie 800bar wystarczy 600
2.matowac male dziurki papier od 100 do 180 zwykly (niewodny)
3.gdy powierzchnia bedzie gladka i niebedzie wiekszych dziurek jak glowka od szpilki odtluscic
moga zostac malenkie porki i dziureczki niewyczuwalne palcem
LAKIEROWANIE
1.lakier epoksyd zielony do metalu z utwardzaczem dwuskladnikowy najlepiej BARIL,SIGMA,SIKKENS producenci daja srednio 10lat gwarancji a nawet 30lat
2.po natrysku ok 120-150mq (FARBA JEST BARDZO GESTA WIEC I 250mq W CELU ZALANIA NIERUWNOSCI WYSTARCZY) odczekac 3-4 godziny i zmatowac papierem 1200 na mokro
3BAZA- od wyboru do koloru srebrny czarny jak kto woli
4Baze nakladamy nie grubo 60mq
5CLAR LACK lakier bezbarwny tak jak baze cienko i dwa razy w odstepach 15minut MAX ale niekrucej jak 7-8 (papieros jest moim wyznacznikiem czasu )



Witam społeczność!
po długich poszukiwaniach nabyłem youngtimera - e34 '95. Poprzednik miał jakiś dziwny sen i pomalował dolne listwy na czarno. Jako że e34 sama w sobie, według mojej opini, jest już klasykiem, chciałbym przywrócić jej wygląd do oryginału, tymbardziej że aktualnie jest przygotowywana do sezonu. Czy ma ktoś z was wiedzę na temat numeru farby jaki został użyty - oryginalny numer albo jakieś zamienniki z Glasurit'a, Sikkens'a... Jakakolwiek pomoc mile widziana.

Pozdrawiam



ja dodam od siebie, ze naprawde nie widze potrzeby kupna do malowan bryk komresorkow czy innych cudow ...

szkoda, ze nie dodałes co chcesz malowac ... wiadomo, ze malowanie np płomieni na modeliku to puszka nie da rady chociaz setki koncowek jest do puszek


Jesli mowa o malowaniu na np "czerwony " kolor jednolity danego elementu to nie jest Ci potrzebny sprzet do tego ... tylko "płynna ręka" i puszka farby ...

bardzo dobrze kryja i "wygladaja" lakierki z puszki firm:

dupli color
motip
sikkens

Jak bedziesz chcial malowac grafitti na bryce daj znac to sie pomysli jaki sprzecior kupic ...

Pozdr



Też uważam, że takie malowanie jakie sobie umyśliłem jeżowi pasuje. Może niektórzy ortodoksi się obruszą. że "fabryka w takich kolorach nie robiła", że to nie oryginał i profanacja itp. Jak dla mnie moto może mieć kolor indywidualny, nawet zabytek i nie jest to żaden "grzech" (pod warunkiem, że wybierzemy kolor oliwki:)

Odpowiadam co do koloru krótko: nie podam RAL bo go nie znam. Z wyborem koloru to było tak, że umyśliłem wersję militarną. Nie miałem zaufania do sprzedawców z allegro co do farb militarnych (nitro, jakieś "sahary" itp). Poszedłem do mieszalni sikkensa, wybrałem z palety jakąś oliwkę, dorobili mi i tyle (nr nie zapisałem!). Zostało mi z tego pół litra (farby znaczy:), więc na poprawki czy rysy starcza.

Jest to pełny mat i raczej był to błąd bo strasznie łapie brud (lepiej byłby półmat). Fakt jednak że w pełnym świetle dziennym wygląd ma powalający a i z dodatkami w barwie innej oliwki czy zieleni się nie gryzie (np brezentowe sakwy).



Widzę że jako jedyny wypowiem się po stronie okien drewnianych bo jak czytam o robaczkach itd to śmiech mnie bierze. Chemia ????? w drenie czyli co zgodnie z unijnymi dyrektywami kleje są na bazie wody, Lakiery zresztą też. A że producent zamiast warstwy 150 mikronów kładzie 70 to już kwestia uczciwości. Ja mam u siebie okna drewniane z egzotyku i chwała bogu po 3 latach nic się nie dzieje. jakby co to mam jeszcze 2 lata gwarancji a na powłokę lakierniczą jeszcze 7 lat. więc się tym nie przejmuje. Tak tak sprawdzałem takie firmy jak remers czy sikkens dają na swoje lakiery do drewna 10 lat gwarancji ale większość producentów stolarki się nie przyzna bo robią jak robią. W moim przypadku decyzja była podyktowana wygodą Jak mówiłem u producenta plastików że chcę okno tarasowe o dł 400cm i wysokości 230cm łukowe z dwoma naświetlami po bokach na szczycie których mają być łukowe lufciki z dolnym otwieraniem (a nie ze stołka) na środku dwa skrzydła łukowe o szerokości 100cm każde bez słupka z jedną klamką i hamulcami w klamce (po otwarci drzwi i przekręceniu klamki skrzydło zostaje w położeniu w którym chcemy i wiatr ich nie zamknie) i ma się balkon otwierać na zewnątrz i ma być na niskim progu żeby można było wyjechać sobie wózkiem to kolesie robili takie oczy jakbym mówił po chińsku i na każdy z tych pomysłów mówili że się nie da. A w drewnie się dało i balkon jest super funkcjonalny. A co do ataków na odłażącą farbę to też zależy jak okna są usytuowane w budynku i jak dużo słońca na nie pada. Dostawcy lakieru to precyzują ale oczywiście nikt nie czyta. Tak samo jak aluminiowe bramy w drewnopodobnej okleinie też jest maczkiem napisane nie montować bram w ciemnych kolorach od strony południowej bo może dojść do wypaczenia się elementów ale czy ktoś to czyta? nie oczywiście. A czemu drzwi wejściowe robi się z drewna albo z blachy bo mają one większą sztywność i przy trzaskaniu drgania wywalają zawiasy. stal jest odporna, Drewno kompensuje drgania a plastik sie wyrabia i drzwi opadają proste. Mój Ojciec taż ma stolarkę drewnianą już 6 lat i nic, a kupił dlatego że nikt mu nie chciał zrobić okna okrągłego o średnicy 270cm z drzwiami balkonowymi w środku hehe

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spaniele.keep.pl