Live For Speed by Michal 011093

--------------Sposób NR 1 ---------------
1.Zasaj najnowsza wersje : > nebulam 2.09b http://emu.makii.pl/pliki...ebulam209b.zip?

2.Uruchom emulator i klikaj Emulation > Rom Directories > W zakładce Alternate Directory 1 (Wybież folder gdzie są pliki zip (czyli romy ściągnięte z EmuInfo ) np. C:/nebula/roms i zamknij okno
3.teraz klikaj Emulation > Load roms > Zaznacz Available Only i klinij Rescan Roms w okienku powinny sie ukazać gry w jakie możesz pograć (jeżeli nie widzisz żadnej źle coś zrobiłeś [prawdopodobnie gdy wybierałeś ścieżkę romów ] [pamiętaj że musza to być pliki spakowane takie jakie zostały ściągnięte ]
4.Zaznacz gre i kliknij Load (parę sekund i zobaczysz czołówkę ) kliknij w F1 (gdy zobaczy Insert Coin ) kliknij w 1 (gdy zobaczysz PUSH START BUTTON)
5.Można oczywiście zmienić klawisze wchodząc w zakładkę game>configure control > Player 1

--------------Sposób NR 2 (zalecany ) ---------------
1.Zasaj to: > Model 2 Emulator. v0.1 alpha http://nebula.emulatronia...=m2emulator.zip

2.Wypakuj otwórz plik EMULATOR.INI w notatniku znajdź zakładkę
[RomDirs] zrob tak aby wyglądało to tak *:
Dir1=c: oms kliknij pliki > zapisz , a potem zamknij
3.Zrób folder roms na dysku C i wklej tam pliki zip (czyli romy jakie zasałeś )
4.Odpal emulator Klikaj Emulator > Load rom.. > kliknij 2x na jakimś tytule (oczywiście jeżeli go posiadasz i wkleiłeś do folderu C: oms )
5.kliknij w F1 (gdy zobaczy Insert Coin ) kliknij w 1 (gdy zobaczysz PUSH START BUTTON)
6.Można oczywiście zmienić klawisze wchodząc w zakładkę game>configure control > Player 1
-----------------------------------------

• Oczywiście folder C: oms jest domyślny ( i raczej nie popełnisz błędu przy wpisywaniu ) możesz wybrać dowolny jaki chcesz np: C:WindowsPulpitS2 oms
• Standardowe Opcje (pliki EMULATOR.INI )
• ;Configuration file for the SEGA Model 2 emulator
• ;All text to the right of ; is ignored (use as comments)


• ;Add your rom directories here (max 10)
• ;ROMS subdirectory in the same folder than the exe is always scanned when searching for roms
• ;(remove the ; form Dir1)
• [RomDirs]
• Dir1=c: oms
• Dir=C: oms


• [Renderer]
• Geometrizer=1 ;0 uses old nebulam2 geometrizer
• ;1 uses new geometrizer (faster, better lighting, preferred)

• SoftwareVertexProcessing=1 ;Leave set to 1 if you have an ATI card, setting to 0 causes
• ;broken geometry in ATI cards (still with 0 there are some glitches with
• ;these cards, HOTD pre-game intro)

• Wireframe=0 ;Disables polygon filling (for debug purposes, don't change)
• FakeGouraud=0 ;Tries to guess Per-vertex colour (gouraud) from the Model2 per-poly information (flat)
• Bilinear=1 ;Enables bilinear filtering of textures
• Trilinear=0 ;Enables mipmap usage and trilinear filtering (doesn't work with some games, DoA for example)
• FilterTilemaps=0 ;Enables bilinear filtering on tilemaps (looks good, but can cause some stretch artifacts)
• ForceManaged=0 ;Forces the DX driver to use Managed textures instead of Dynamic. Use it if the emulator
• ;crashes after loading or doesn't show anything



• ;These options are configured from menus so don't touch
• FullMode=0
• Sound=1
------------------------------------------Minimalna konf PC :
Pentium III/Athlon 1 Ghz
128MB RAM
Fast 3D card (GeForce class recommended)
Sound card
DirectX 7 w przypadku sposobu nr 2 Directx 9
Windows


Zalcana :
Athlon XP 2.0 Ghz
512MB RAM
Geforce 4



Dobra widzę ze macie problemy chodź nie wiem dlaczego // oto mini kurs ;]
--------------Sposób NR 1 ---------------
1.Zasaj najnowsza wersje : > nebulam 2.09b

2.Uruchom emulator i klikaj Emulation > Rom Directories > W zakładce Alternate Directory 1 (Wybież folder gdzie są pliki zip (czyli romy ściągnięte z EmuInfo ) np. C:/nebula/roms i zamknij okno
3.teraz klikaj Emulation > Load roms > Zaznacz Available Only i klinij Rescan Roms w okienku powinny sie ukazać gry w jakie możesz pograć (jeżeli nie widzisz żadnej źle coś zrobiłeś [prawdopodobnie gdy wybierałeś ścieżkę romów ] [pamiętaj że musza to być pliki spakowane takie jakie zostały ściągnięte ]
4.Zaznacz gre i kliknij Load (parę sekund i zobaczysz czołówkę ) kliknij w F1 (gdy zobaczy Insert Coin ) kliknij w 1 (gdy zobaczysz PUSH START BUTTON)
5.Można oczywiście zmienić klawisze wchodząc w zakładkę game>configure control > Player 1

--------------Sposób NR 2 (zalecany :) ) ---------------
1.Zasaj to: > Model 2 Emulator. v0.1 alpha

2.Wypakuj otwórz plik EMULATOR.INI w notatniku znajdź zakładkę
[RomDirs] zrob tak aby wyglądało to tak *:
Dir1=c: oms kliknij pliki > zapisz , a potem zamknij
3.Zrób folder roms na dysku C i wklej tam pliki zip (czyli romy jakie zasałeś )
4.Odpal emulator Klikaj Emulator > Load rom.. > kliknij 2x na jakimś tytule (oczywiście jeżeli go posiadasz i wkleiłeś do folderu C: oms )
5.kliknij w F1 (gdy zobaczy Insert Coin ) kliknij w 1 (gdy zobaczysz PUSH START BUTTON)
6.Można oczywiście zmienić klawisze wchodząc w zakładkę game>configure control > Player 1
-----------------------------------------

• Oczywiście folder C: oms jest domyślny ( i raczej nie popełnisz błędu przy wpisywaniu ) możesz wybrać dowolny jaki chcesz np: C:WindowsPulpitS2 oms
• Standardowe Opcje (pliki EMULATOR.INI )
• ;Configuration file for the SEGA Model 2 emulator
• ;All text to the right of ; is ignored (use as comments)


• ;Add your rom directories here (max 10)
• ;ROMS subdirectory in the same folder than the exe is always scanned when searching for roms
• ;(remove the ; form Dir1)
• [RomDirs]
• Dir1=c: oms
• Dir=C: oms


• [Renderer]
• Geometrizer=1 ;0 uses old nebulam2 geometrizer
• ;1 uses new geometrizer (faster, better lighting, preferred)

• SoftwareVertexProcessing=1 ;Leave set to 1 if you have an ATI card, setting to 0 causes
• ;broken geometry in ATI cards (still with 0 there are some glitches with
• ;these cards, HOTD pre-game intro)

• Wireframe=0 ;Disables polygon filling (for debug purposes, don't change)
• FakeGouraud=0 ;Tries to guess Per-vertex colour (gouraud) from the Model2 per-poly information (flat)
• Bilinear=1 ;Enables bilinear filtering of textures
• Trilinear=0 ;Enables mipmap usage and trilinear filtering (doesn't work with some games, DoA for example)
• FilterTilemaps=0 ;Enables bilinear filtering on tilemaps (looks good, but can cause some stretch artifacts)
• ForceManaged=0 ;Forces the DX driver to use Managed textures instead of Dynamic. Use it if the emulator
• ;crashes after loading or doesn't show anything



• ;These options are configured from menus so don't touch
• FullMode=0
• Sound=1
------------------------------------------Minimalna konf PC :
Pentium III/Athlon 1 Ghz
128MB RAM
Fast 3D card (GeForce class recommended)
Sound card
DirectX 7 w przypadku sposobu nr 2 Directx 9
Windows :)


Zalcana :
Athlon XP 2.0 Ghz
512MB RAM
Geforce 4

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spaniele.keep.pl