Live For Speed by Michal 011093

" />
">Art. 15. ust. 2. Emeryturę podwyższa się o:
3) 0,5% podstawy za każdy rok służby pełnionej w warunkach szczególnie zagrażających życiu i zdrowiu. ( USTAWA z dnia 18 lutego 1994 r. o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Biura Ochrony Rządu, Państwowej Straży Pożarnej i Służby Więziennej oraz ich rodzin)
Polecam link (dot. w/w przepisu). Wyrok NSA pokazuje, jak Policja walczy o swoje.
http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/2DC34D570B

Temat dość archaiczny. Tutaj link http://www.ifp.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=30993&postdays=0&postorder=asc&start=180 do dyskusji policjantów m.innymi w sprawie orzeczenia WSA w Opolu (dotyczyło ono przwodniczącego związku zawodowego policjantów).
Temat martwy od połowy czerwca - więc i pewnie sukcesów nie było.



Frequency Response pres. Subject Detroit! @ Soundbar, Lublin - 22.01.2010

http://images50.fotosik.pl/249/443c6668b5e27b39.jpg

Kiedy: 22.01.2010
Nazwa imprezy: FREQUENCY RESPONSE pres. SUBJECT DETROIT
Artyści:
TRISH VAN EYNDE – Subject Detroit, F-com, Technasia (Brussels Belgium)
ECHOPLEX – Soleil Records
E.H.O – Soleil Records
Wstęp: 10zł
Start: 21:00
Klimat: techno/minimal/elektro

Info o imprezie

Trish Van Eynde, jest bez wątpienia jedna z najistotniejszych DJ'ek na scenie
Detroit Techno. Jej energiczne i bardzo techniczne sety to niekonczace sie podroze.
Z pasja i natchnieniem miksujac z 3 gramofonow stworzyla juz swoja
marke. Trish Van Eynde byla przez wiele lat glownym rezydentem jednego z
najwazniejszych klubow techno na swiecie - FUSE (Bruksela), gdzie grywala razem ze
slawami pokroju Jeffa Millsa, Dave Clarka, Derricka Maya, Roberta Hooda, Juana
Atkinsa czy Underground Resistance.
Milosc do Detroit Techno i konsekwencja stworzyla jej mozliwosc pracy w Buzz
records, po czym zostala menadzerem artystycznym w legendarnym juz labelu R&S
Records, gdzie w glownej mierze dzieki jej czulemu uchu i wrazliwej duszy wydawaly
takie slawy techno jak Joey Beltram, Ken Ishii, Model 500, Human Resource, Suburban
Knight, CJ Bolland, Aphex Twin, Jam and Spoon, Dave Angel, DJ Hell, Future Sound of
London, Source, Phuture, Mike Dred, Thomas Felhmann, Kenny Larkin, U-ziq, System 7,
Orbital oraz wielu innych. W trakcie pracy w R&S Records Trish zalozyla swoj wlasny
label Generations, na ktorym wydala Steve Rachmada a.k.a. Parallel 9, John Tejada,
Percy X czy tez Yuji Takenouchi.
Trish Van Eynde rozwinela swoją karierę wydajac dla Subject Detroit, Soleil, Logos
Recordings, Technasia, F-COM, Soleil, MiniMaxima i MB Electronics, z remiksami dla
Pragha Khan, Jivaro i Laurent Garnier.
W 2007 zalozyla nastepny label Electric Art Recordings. Obecnie prowadzi swoj wlasny
program radiowy motorcitysounds.

ECHOPLEX
to postać znana nie tylko w Polsce i nie od dziś. To wlaściciel 3 wytwórni
płytowych, producent, rezyser dzwieku, dj. Jego niezapomniane live akty sięgaja
raczkującej sceny muzyki elektronicznej w Polsce oraz pierwszych imprez w klubach
jak Blue Velvet, Hybrydy, Czarny Kot, Trend, Eskulap, Huta, Gwint, Grota, Mega Club,
Kanty, Sfinks, Souxie Towers, Hormon,
Akademia, Forty, Odlot, Hades oraz wielu innych. Ponadto wystepowal na
takich festivalach jak Creamfields, Awakenings, Astigmatic, DEMF,
Soundtropolis, Orion Hall, Pohoda, Svojsice, Parada Milosci,
Rittmatica, Summer of Love, Apex Project, Free Form Festival. Echoplex
jest odpowiedzialny za znaczące produkcje muzyczne na całym świecie.
Niektóre z nich ukazały się na takich wytwórniach jak: Synewave,
Kanzleramt, Tresor, M_nus, Mute, LL, Black Nation, End To End, Hertz,
Torema, jak i na jego wlasnych labelach: Soleil, Soundlite oraz DEAF.
Jego pasja, zainteresowanie oraz intensywne zaangażowanie są głęboko
zakorzenione w przeszłości, teraźniejszości jak i przyszłości muzyki
elektronicznej.

E.H.O
Rok 95 to początek przygody z czarną płytą, gramofonami i mikserem,
który w niedługim czasie owocuje pierwszymi imprezami granymi w
warszawskich klubach takich jak Blue Velvet. Okres ten charakteryzuje
się kłopotami ze zdobyciem płyt po które organizować trzeba specjalne
wyjazdy zagraniczne. Problem ten rozwiązuje sklep płytowy który
powstaje przy ulicy Próżnej, staje się on miejscem spotkań ludzi
zaangażowanych w lokalną scenę muzyki elektronicznej. Po imprezach w Warszawie
przychodzi czas na grę w klubach rozsianych po całej Polsce.
Rozwijająca się pasja i ciekawość doprowadza do pierwszych prób
producenckich, wraz z Cezem, Krisbem, Echoplexem oraz innymi
wykonawcami angażuje się w pierwsze projekty wydawnicze, będące
kompilacjami utworów wyżej wymienionych. Electrical Hazard - Agencja
Artystyczna Mtj 1997r, Analog Test - S.P Records 1998 r oraz dwie
składanki dla wytwórni Trans Records w 1998r. Od tej pory Live act
jest dominującą formą przedarcia się do świadomości odbiorców muzyki
technicznej w krajowych klubach. Aktywność producencka i klubowa w
formie gry z winyli jak i live act kontynuowana jest do 2001r od
którego to następuje przerwa do
października 2009.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spaniele.keep.pl