Live For Speed by Michal 011093


jak nie masz uprzedzeń to może Fiat Stilo Multi Wagon ?
Tylko nie wiem czy się w cenie zmieścisz ;

Zbyt smiale bylo to stwierdzenie ;-) Fiat odpada :-)


Za 55000zl Brutto a nawet mniej kupisz RENAULT KANGOO w wersji limitowanej
KALEIDO z dieslem 1.5 DCI i ladownoscia 730kg, dzieki czemu nadal bedziesz
mogl odliczac VAT od paliwa.
Samochod jest w pelni wyposazony lacznie z klima i fabrycznym radiem CD.
Pali niewiele i jest bardzo pojemny i praktyczny

 Pozdrawiam



Użytkownik "Tomasz Jarnot" napisał:

[...]

Stał sobie na placu Stilo 1.6 103 KM do testów. Wyposażony powiedzmy lekko
ponadprzeciętnie - ABS z EBD, klima, centralny zamek, elektryka pełna
(szyby
przód, tył, lusterka), fabryczne audio (radio zabudowane w desce), 4
głośniki, 6 poduszek powietrznych, tapicerka materiałowa, regulowane tylne
siedzenia (odsuwane), wersja 5-d.


[...]

Lekko ponadprzecietnie?
Wszystko to oprocz klimy i odsuwanych tylnych siedzen to w Stilo standard.
Plus ASR, MSR(coby to nie bylo ;)) i BAS. Moim zdaniem calkiem sporo.

Cala reszta o ktorej piszesz to niestety prawda. Ciekawe jak ten samochod
bedzie sie sprzedawal i co Fiat zrobi zeby sprzedawal sie lepiej? Moze
"wytna" to cale wyposazenie, zdrapia lakier ze zderzakow i beda sprzedawac o
10 tys. taniej?

Mimo wszystko samochod mi sie podoba, a problemow z podjeciem decyzji o
zakupie nie mam bo mnie nie stac :)

Pozdrawiam
Kiciek (Punto II 3D ELX)



Ja akurat mialem okazje jezdzic 1,8 16V 3d i powiem tyle ze za ta kase nie
kupilbym tego samochodu. Mam 190cm wzrostu prawie i nie moglem sie
dopasowac - pedal sprzegla ma bardzo dlugi skok i wchodzi gleboko co
spowodowalo odruch przysuniecia sie do kierownicy. Mimo tego mialem klopoty
z dosiegnieciem przyciskow na desce rozdzielczej.
Co do kluczyka to kojazy mi sie z VW - deska rozdzielcza tez - rozplanowanie
zegarow prawie identyczne tylko to czerwone paskudne podswietlenie. Design
radia fabrycznego tez jakis taki marny mogli by sie przylozyc i jakies
ladniejsze przyciski zaprojektowac.
Tylne szyby elektryczne to niestety opcja poza modelem Abarth gdzie jest w
standardzie.
W autku ktorym jezdzilem (3000km) nie zwijal sie do konca pas kierowcy i
paskudnie luzno zwisal.
Dziwi tez w aucie za tyle kasy brak spryskiwaczy reflektorow czy
podgrzewanych foteli (nawet w wersji Abarth).

No i zobaczymy ile wpadek FIAT bedzie mial ze STILO...

Krawiec




Posiadam Fiata Brave z radiem fabrycznym. Instalacja radiowa jest na 6
glosnikow, 4 podlaczone i graja. W samym radio nie ma opcji fader.
Zachcialo mi sie glosnikow do tylu. Kupilem, podlaczylem i nie gra. Czy
jest mozliwe ze tylna instalacja radiowa jest niepodlaczona pod samo
radio? Czyli zamiast przod i deska ze zwrotnica na przedni kanal i na


Jesli miales kable z tylu to instalacje masz i jest podpieta do radia ale
... fabrycznie pomiedzy radio a kable glosnikowe wpieta jest przejsciowka
dzieki ktorej masz 2x15W, bez niej jest 4x5W (o ile mnie pamiec nie myli).
Zeby gral tyl musisz wypiac te biala przejsciowke. Po odlaczeniu pojawi sie
fader.
ps. polecam http://brava.autokacik.pl

PZDR
Tomek
Stilo JTD
kiedys Brava JTD



Na grupie fiata zero informacji, więc liczę na Was.
Kupiłem Stilo z fabrycznym nie działającym radiem. Chciałbym je wymontować
ALE:
1 - jak się to-to wyjmuje (jakieś specjalne tricki/narzędzia?
2 - podobno jest jakiś kod ex-coś tam i teraz nie wiem, czy po odpięciu
kabli będę mógł z powrotem radyjko podłączyć i zagra, czy trzeba wpisywać
kod

z góry dzięki za odpowiedż
Jacek



Pojemność: 1 600

Typ silnika: benzyna    Moc: 103 (w KM)
Przebieg: 25 000 (w km)
Rok: 2003
Kolor: czarno - fioletowy perła

Wyposażenie:
- elektryczne szyby,                             - elektryczne i podgrzewane
lusterka,
- wspomaganie,                                   - klimatyzacja,
- centralny zamek z pilotem,                 - 8 poduszek powietrznych,
- 6 głośników plus subwoofer,             - radio z CD plus zmieniarka,
- ABS, EBD, ASR, ESP, MSR           - alu 17",
- sportowe fotele,

Samochód sprowadzony z Belgii w marcu bierzącego roku dla użytku własnego.
Sprzedaje z powodu wyjazdu zagranice. Przyciemniane fabrycznie szyby. Super
alufelgi 17` jakich nie znjadziesz na polskich drogach. Zestaw hi-fi
skladający się z 6 głośników plus subwoofer w bagażniku. Zmieniarka na 5 CD
marki Balupunkt w schowku przed pasażerem. Najbogatsza wersja Dynamic.
Systemy ABS+EBD, ASR, ESP, MSR zapewniają pewność prowadzenia.
Cena wywoławcza :  49 000,0

Miejsce : TARNÓW , woj. malopolskie
Telefon: 508 202 369
Fotki na e-mail.



Fiat Stilo 1,9 jtd VS Peugeot 307 1,6
Witam Wszystkich!
W ostatnim czasie przyszlo mi sie przesiasc ze Silo do Peugeota. Oto moje
spostrzezenia:
1. 110 km w benzynie to zdecydowanie co innego co 115 w turbodieslu...:(
2. Spalanie na trasie ( predkosci przejazdow Kr-Praga ok 150-180 km/h); 307-
ka->ok.9l/100km, Stilo->ok 8 l/100km
3. Peugeot jest zdecydowanie cichszy w srodku, lepeij wytlumiony. Do ok 140
km/h jest zdecydowanie ciszej niz w Stilo, potem halas sie wyrownuje.
4. Fabryczne radio Peugeota(ze sterowaniem przy kierownicy) jest ZNACZNIE
slabsze i gorsze niz fabryczne ze Stilo, szczegolnie glosniki-zdecydowanie
nie warto inwestowac u Peugeota w fabryczne granie- we Fiace jak najbardziej!
5. Automatyczna klimatyzacja dziala znacznie wydajniej w Peugeocie, choc
system kontroli jakosci powietrza (filtry) sa lepsze u Fiata ( AQS )
6. Pozycja za kierownica jest porownywalnie dobra, bez zastrzezen ( wszystkie
regulacje ustawienia itd)
7. Peugeot jest jednak dokladniej wykonczony, rowniez lepsze sa materialy
wnetrza.

Generalnie po pierwszym tygodniu po zmianie jesli mialbym wybierac, to
wybralbym, Stilo...Zobaczymy co bedzie dalej
pozdrawiam



JASNE ZE UZYWANE!!! MASZ RACJE!
jesli chodzi o samochody to wiadomo ze masz racje. wezmy przyklad: majac do
dyspozycji powiedzmy 50 000 PLN co mozesz kupic w polsce nowego?
np. "wspanialy" samochod marki Fiat model Stilo "duzy i wygodny" i wogole,
pelno wyposazenia czyli dwie poduszki (hehe), jak to okreslaja
dealerzy "miejsce na radio", abs, i elektryczne szyby no po prostu cudo, albo
inny duzy i wygodny bolid typu toyota corolla czy honda civic. w niektorych
nawet dostaniesz dodatkowo luksusowe wyposazenie typu cupholdery, dzielone
tylne siedzenie albo tzw. klimatyzacje czyli naprawde zwykly nadmuch zimnego
powietrza na galke hehe, a co z uzywanymi? za 50 000 PLN (z uwzglednieniem
akcyzy i vat) jak sie dobrze poszuka to mozna sprowadzic np mercedesa e240
rocznik 98 bezwypadkowego z przebiegiem okolo 100 000 km i z (tutaj przepisuje
z prawdziwej oferty): climatronic, boardcomputer, rain sensor, xenons, navi,
autophone, full elektryka (rowniez siedzenia przednie), business cd, 6 x
airbag, abs, asr , traction system (co by to nie bylo), alus, automat.
dodatkowo sadze ze 4 letni mercedes z przebiegiem 100 000 km bedzie mniej
awaryjny niz fabrycznie nowy fiat (ten argument odpada w przypadku toyoty i
hondy)

Pozdrawiam



Gość portalu: szymi napisał(a):

> jesli chodzi o samochody to wiadomo ze masz racje. wezmy przyklad: majac do
> dyspozycji powiedzmy 50 000 PLN co mozesz kupic w polsce nowego?
> np. "wspanialy" samochod marki Fiat model Stilo "duzy i wygodny" i wogole,
> pelno wyposazenia czyli dwie poduszki (hehe), jak to okreslaja
> dealerzy "miejsce na radio", abs, i elektryczne szyby no po prostu cudo, albo
> inny duzy i wygodny bolid typu toyota corolla czy honda civic. w niektorych
> nawet dostaniesz dodatkowo luksusowe wyposazenie typu cupholdery, dzielone
> tylne siedzenie albo tzw. klimatyzacje czyli naprawde zwykly nadmuch zimnego
> powietrza na galke hehe, a co z uzywanymi? za 50 000 PLN (z uwzglednieniem
> akcyzy i vat) jak sie dobrze poszuka to mozna sprowadzic np mercedesa e240
> rocznik 98 bezwypadkowego z przebiegiem okolo 100 000 km i z (tutaj przepisuje
> z prawdziwej oferty): climatronic, boardcomputer, rain sensor, xenons, navi,
> autophone, full elektryka (rowniez siedzenia przednie), business cd, 6 x
> airbag, abs, asr , traction system (co by to nie bylo), alus, automat.
> dodatkowo sadze ze 4 letni mercedes z przebiegiem 100 000 km bedzie mniej
> awaryjny niz fabrycznie nowy fiat (ten argument odpada w przypadku toyoty i
> hondy)
>
> Pozdrawiam

A nigdy nie zastanowiło Cię dlaczego "głupi" NIemiec sprzedaje takiego dobrego,
nowego, bo przecierz 3-4 letniego Mercedesa dl mądrego Polaka. Czyżby działalność
charytatywna. A skoro nowe samochody są takie złe to dlaczego ludzie masowo
kupują nowe samochody.
Wybór nowy czy stary jest trudny do jednoznczego określenia. Wszelkie dyskuje nt
temat są takie same jak dyskuje nad wyższścią świąt Bożego Narodzenia nad
świętami Wielkiej Nocy. Każdy człowiek kieruje się tylko jemu wiadomymi
kryteriami wyboru samochodu. Każdy z nas ma inne preferencje i gusty. Ja np.
preferuję samochody japońskie i nowe. Ale czy to oznacza, ze mój wybór jest
jedynie słuszną drogą zakupu samochodów? mam znajomych, który kupują zaówno nowej
ak i używane samochody iu każdy jest na swój sposób zadowolony. Do aut z Niemiec
mam trochę inne podejście. Z reguły są to auta po przejściach bo nikt mi nie
powie, że nowy samochód jest sprzedawany przez Niemca za bezcen dlatego, że miał
zbity reflektor i zderzak do wymiany. Większość samochodów z niemiec to jednak 10
letnie i starsze trupy i nie ma co się oszukiwać w Polsce robimy sobie śmietnik.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spaniele.keep.pl