Live For Speed by Michal 011093


Podalem zly NIP swojej firmy (blad na nowych wizytowkach...
 Wiem ze beda mialy one problemy (pomijam swoje).


 znow nie przesadzajmy z problemami. ja mialem kiedys drobna wpadke z nip'em
 przy zmianie oprogramowania. dopisalem jedno zero na koncu, bo bylo miejsce
 no i tak przez 5 miechow wystawilem jakies 6000 faktur. nikt, lacznie z us
 nie zalapal pomylki. dopiero ksiegowa z gs-u nas uswiadomila i rozpoczela
 sie akcja wymiany faktur. do dzis nie sa wymienione wszystkie:)

 a bolaczka na twoj problem jest nota korygujaca
 oraz dodatkowo powiadomil bym na twoich miejscu wszystkich tych ktorzy  
 otrzymali trefne wizytowki, aby uniknac wpadek na przyszlosc

 pozdrawiam:)




Na MSSQL mam stworzyc cos takiego aby nr faktury byl postaci
2000/0001
Jak sie do tego najlepiej zabrac szczegolnie chodzi mi o czlon 0001
Autoincrement niespecjalnie pasuje bo kazdego roku ma sie zaczynac od zera

Moze jakies podpowiedzi


a nie lepiej zrobic to po stronie klienta
num=left(NR_FRY,4)
num1=convert(int,num)
num1=num1+1

czy jakos tak.

moze bedziesz musial zmieniac te numery
a do faktur doida Ci faktiry korygujace o kodzie K/2001/001
i co wtedy ?

MAriusz



Witam.
Postaram się krótko przedstawić mój problem.
Kupiony przeze mnie w jednym ze sklepów internetowych aparat cyfrowy zepsuł
się.
19 lutego wysłałem go do tegoż sklepu celem dokonania naprawy gwarancyjnej.
Po półtora miesiąca oczekiwania (na początku kwietnia) uzyskałem w końcu
informację, że aparatu nie da się naprawić, w związku z czym zostaną zwrócone
mi pieniądze. Podałem mój nr konta i czekałem - następne półtora miesiąca.
14 maja otrzymałem pocztą fakturę korygującą (wystawioną 30 kwietnia).
Czekałem dalej - w sumie już niedługo będzie cztery miesiące!
Do dziś nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, a moje przypominające meile sklep po
chamsku olewa :(( - zero odpowiedzi.
Czy można w jakiś sposób wpłynąć na tych (nazwę rzecz po imieniu) złodziei?

pozdr, Piotr



br@poczta.onet.pl napisał(a):


Witam.
Postaram się krótko przedstawić mój problem.
Kupiony przeze mnie w jednym ze sklepów internetowych aparat cyfrowy zepsuł
się.
19 lutego wysłałem go do tegoż sklepu celem dokonania naprawy gwarancyjnej.
Po półtora miesiąca oczekiwania (na początku kwietnia) uzyskałem w końcu
informację, że aparatu nie da się naprawić, w związku z czym zostaną
zwrócone
mi pieniądze. Podałem mój nr konta i czekałem - następne półtora miesiąca.
14 maja otrzymałem pocztą fakturę korygującą (wystawioną 30 kwietnia).
Czekałem dalej - w sumie już niedługo będzie cztery miesiące!
Do dziś nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, a moje przypominające meile sklep
po
chamsku olewa :(( - zero odpowiedzi.
Czy można w jakiś sposób wpłynąć na tych (nazwę rzecz po imieniu) złodziei?

pozdr, Piotr


Jeśli sklep jest z Poznania oprócz aparatów sprzedaje sprzęt komputerowy i
jego dwuczłonowa nazwa zaczyna się od "c" to masz rzeczywiście pecha.




--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/




Według mnie sprawa jest do odkręcenia. Napisz reklamacje, opisz dokładnie
jak to wszystko przebiegało a masz duże szanse na pozytywne rozpatrzenie


W plusie?? Kupilem taryfe promocyjna plus 20.. juz mialem wystawione 3
faktury, wszystkie z bledem, pierwsza blednie wystawili i kolejne naturalnej
rzeczy tez sa bledne. Napisalem reklamacje, rozpatrzyli, ale nie wystawili
korygujacej i kolejna faktura znow z bledem. Dodatkowo rozpatrzyli
reklamacje pozytywnie i nizej pisza ZE PRAWIDLOWO przyznali rabat dnia
xx/xx/xx kiedy to wlasnie o to chodzilo ze powinni go przyznac miesiac
szybciej. Chyba zrezygnuje ze swoich 24,40, strace je, przynajmniej nie bede
latac co miesiac, pisac reklamacji, oni je uznaja, a na wystawienie
korygujacej powiedzieli mi ze maja rok. Niech sie %@%$#%. Pisalem 6
reklamacji o zmiane okresu rozliczeniowego wszystko odrzucili. Jestem 4
miesiace i mam jak najgrosze zdanie o obsludze klienta w tej sieci. W idei
przez 4 lata zero problemow!




"rokko" <langol@poczta.onet.plwrites:
powiem krótko - ja pier...ę
miałem podobnie jak składałem reklamację - złożyłem w saolonie FIRMOWYM
Plusa w Łodzi - kopię dal mnie kazałem podstęplować z datownikiem i facet z
obsługi też się podpisał czytelnie z pieczątką...
jak po 30 dniach zero reakcji, zadzwoniłem do windykacji (to była reklamacja
o zły okres rozrachunkowy) i tam powiedzieli, że NIE BYŁO reklamacji
wysłałem poleconego z kserokopią mojej reklamacji - po 3 dniach (!)
odpowiedź, że uznają
ale spryciarze wysłali mi poprawioną fakturę - a ponieważ faktury idą
bezposrednio do banku, to bank zapłacił bez szemrania - i oto za jeden okres
rozrachunkowy zapłaciłem podwójnie !
a ponieważ stan konta swoje a bieżące faktury - swoje - to nie mogłem tej
kasy od Plusa wydostać !!!!


To co to za bank ktory nie odroznia faktury od faktury korygujacej?
No bo chyba Plus nie wystawil Ci drugiej zwyklej faktury VAT?



...przeginasz pale.

Od 4 lat wspolpracy zero problemow, a tu nagle zonk :-/

Na koncie aktywne 20 minut z era premia.
Ostatnia faktura: wydzwonione 24minuty (5 minut przechodzi z poprzedniego
okresu, jest wiec ok. 1 minuta zapasu)
Wynik: ekstra 30zl za rozmowy + 6zl za rachunek szczegolowy (wymagany do
reklamacji).
Na rachunku szczegolowym totalny chaos :-/
Jedne rozmowy jako bezplatne, inne full platne a jeszcze inne troche platne
(np. za 5min do tpsa place 83gr, gdzie stawka za minute 1,38zl)
Za te wykonane na poczatku okresu nalicza oplate, za te wykonane pozniej -
nie...
Place fakture, skladam reklamacje, czekam...

W nowym okresie okolo 8 minut rozmow.
Przez 2 dni od ostatniego polaczenia 0zl, na trzeci dzien 10zl...
(sprawdzane w i-boa)
Nie wiem dlaczego ale cos mi mowi ze w tym miesiacu bedzie tak samo...

Na przyszlosc pocieszam sie tym ze comiesieczne uznane reklamacje beda
pomniejszaly nastepne rachunki. Klopot tylko z fakturami korygujacymi ;-)

Czy ktos z szanownych grupowiczow tez tak ma?

pozdrawiam, wk
---
6310i@ERA, ME45@ERA
!wytnij ABC z adresu email!



Witam

Czy przysylaja juz korekty faktur za blednie naliczany abonament dotyczacy
DWiW ?
5 grudnia zamowilem plan DWiW, jest o tym informacja w systemie na BL, za
styczen i luty przyszedl oczywiscie abonament standardowy i duze rachunki.
Od marca juz naliczyli dobry abonament czyli DWiW, ale za styczen i luty
zaplacilem na czerwonym druku na poczcie po 100zl/mies skladajac
jednoczesnie reklamacje na BL i mowiac ze place 100zl zamiast kosmicznych
sum ktore naliczyl system. No i oczywiscie zero rozpatrzenia reklamacji i
dwa dni temu dostaje wezwanie do zaplaty opiewajace na kwote roznicy z
rachunku za styczen za ktory to zaplacilem 100zl zamiast sumy ktora blednie
naliczyli. Oczywiscie nie mam zamiaru tego placic, zglosilem to na BL i
wyslalem kolejne reklamacje na faxy (jeden nr podany na wezwaniu do zaplaty
a drugi nr podala panienka na BL).
I teraz pytanie, czy dostaliscie juz faktury korygujace za styczen i luty
odnosnie DWiW? W gazetach oficjalnie zabojad przepraszal ze wszyscy dostali
zle rachunki i beda korekty, a tu mi teraz przychodzi wezwanie do zaplaty...
popierdolki jedne.

pzdr, TSS

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spaniele.keep.pl