Live For Speed by Michal 011093

 Informacja o ogłoszeniach z serwisu www.anonser.pl.

 Praca dam pracę

 Region : dolnośląskie
 Branża : Inne
 Wymiar pracy : Umowa zlecenie/o dzieło
 Wykształcenie : Średnie
 Opis : Agencja Promocyjna zatrudni dziewczyny do 30 lat do promocji w sklepach w miastach: Bielawa,...
 Szczegóły ogłoszenia: http://www.anonser.pl/show_advert.php?id_advert=12030

 Region : cała Polska
 Stanowisko : AGENT REKLAMOWY
 Branża : Inne
 Wymiar pracy : Do uzgodnienia
 Wykształcenie : Dowolne
 Opis : ***OGÓLNOPOLSKA AGENCJA REKLAMOWA ARTEM STUDIO Z SIEDZIBĄ W ŁODZI POSZUKUJE AGENTÓW REKLAMOWYCH Z...
 Szczegóły ogłoszenia: http://www.anonser.pl/show_advert.php?id_advert=11999

 Zespół anonser.pl.
 http://www.anonser.pl/.



WebWeb.pl Internet & Advertising Agency,
dynamicznie rozwijająca się agencja e-marketingowa,
zatrudni na terenie Łodzi:

MANAGERA PROJEKTÓW E-MARKETINGOWYCH

Zadania:
Tworzenie wraz z Klientem wizji zastosowania e-marketingu
w jego biznesie. Identyfikacja potrzeb Klienta w zakresie
usług e-marketingowych, prezentacja usług, tworzenie ofert,
zawieranie kontraktów.

Wymagania:
Ogólna znajomość zagadnień z zakresu marketingu internetowego,
Internetu, reklamy, psychologii sprzedaży. Dynamiczna osobowość
zorientowana na osiąganie wytyczonych sobie celów. Wykształcenie
wyższe, kierunek: marketing, zarządzanie, reklama - lub w trakcie
studiów, mile widziane. Doświadczenie na podobnym stanowisku
będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
Pracę w młodym, ambitnym zespole. Atrakcyjne wynagrodzenia,
uzależnione od osiąganych efektów. Możliwość zdobycia
doświadczenia zawodowego w branży nowych technologii.
Możliwość rozwoju zawodowego, awansu w naszej firmie.
Szkolenia z zakresu e-marketingu i technik sprzedaży.

Forma współpracy: umowa o pracę, zlecenie, o dzieło.

Jeśli chcesz znaleźć się w szeregach naszej frakcji,
napisz dlaczego (list motywacyjny) i prześlij swoje
bio (c.v) - na pr@webweb.pl.
W temacie napisz: Manager E-marketing

Może czekamy właśnie na Ciebie?

Więcej o nas: http://www.webweb.pl

Nasz adres: WebWeb.pl Internet & Advertising Agency,
90-361 Łódź, ul. Piotrkowska 270 11p., lok. 1109



OSZUST wśród pracodawców Agencja Reklamowa Frog!
Chcę ostrzec wszystkich przed Agencją Reklamową Frog - ul Solec w Łodzi.
Właściciel Krzysztof Ż. oszukuje młodych ludzi, zatrudnia na czarno, obiecuje
umowę, potem nie wypłaca pieniędzy. Oszukał mnóstwo osób!!! Uważajcie.



Promocja miasta do kitu....
Fakt że miasto nasze ma sporo kompleksów a gazety i dziennikarze jeszcze nas w
tym utwierdzają. Ale jest także prawdą że osoby odpowiedzialne za promocje
miasta naprawdę się na tym nie znają.
Wystarczy popatrzeć. Promocja Krakowa - plakaty na łódzkich przystankach, spoty
reklamowe swoją drogą fajne. Wrocław specjalna strona WWW ciekawe hasło bilbordy.

Generalnie duże akcje ogólnopolskie. Oczywiście zaraz cyowana dzisiaj pani z UML
od promocji powie że mają mały budżet. Ale prawda jest taka że za te pieniądze
które gmina rokrocznie wydaje można by było zatrudnić naprawdę fają agencję
reklamową i PR która by przygotowała i wdrożyła strategię reklamy i zmiany
wizerunku miasta w Polsce.
No ale nikt się nie zdecyduje bo przecież wtedy można by było zwolnić w Wydziale
Promcji UML prawie wszystkich ostawiając może ze trzy osoby

pozdr
OLO



Agencja reklamowa zatrudni przy obsludze promocji
OFERTA PRACY PRZY AKCJI PROMOCYJNEJ W MARKETACH BUDOWLANYCH


Oferta pracy przeznaczona jest dla studentów oraz uczniów. Dotyczy pracy
przy akcji promocyjnej organizowanej w marketach budowlanych sieci NOMI.

Produkt : panele podłogowe
Termin promocji : 15.06.05-31.07.05 (środy, piątki i soboty)

Środa - wyłożenie towaru z magazynu oraz wyeksponowanie na półkach wg.
otrzymanych wskazówek. Czas na to przeznaczony to maksymalnie 5 godz.
Rozliczenie następuje tylko i wyłącznie za przepracowane godziny.
Piątki i soboty - od 11.00 do 19.00 ( 8 godz. dziennie ), promowanie
produktu, doradzanie klientom przy zakupie paneli. Przeprowadzanie pokazu
układania i montażu paneli. Promujący zostanie przeszkolony przez
przedstawiciela firmy produkującej panele.

Stawka godzinowa : 6 PLN brutto.
Dla dobrych pracowników, niezależnie od 7 tyg. pracy przy akcji promocyjnej
w Nomi, istnieje możliwość zatrudnienia przy następnych akcjach promocyjnych.

Osoby zainteresowane ofertą proszę o kontakt i przesłanie podstawowych
informacji o sobie ze zdjęciem oraz krótkiego opisu wszystkich do tej pory
podjętych prac wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.

Ad Art. Media
tel. kom. 0502 564 174
adres e-mail : ad_art_media@op.pl

Poniżej przedstawiamy listę miast w których poszukujemy osób chętnych do
pracy.

Koszalin, Szczecin, Stargard Szczecinski,
Jelenia Góra,
Gdynia, Gdansk, Elbląg, Tczew,
Bydgoszcz, Piła, Konin, Kalisz,
Płock,Biala Podlaska, Siedlce,
Lódz, Pabianice, Piotrków Trybunalski, Belchatów,
Radomsko, Kielce
Tarnów, Przemysl, Nowy Sacz

CAŁY KRAJ INNE AKCJE PROMOCYJNE. ZAINTERESOWANE OSOBY PROSIMY O SKLADANIE CV
WRAZ ZE ZDJECIEM NA ADRES : ad_art_media@op.pl



Pracownicy zobaczcie jle juz płaca w Molochach
W Łodzi trwa bitwa firm o pracowników. Prześcigają się w pomysłach, jak do
potencjalnych kandydatów dotrzeć.

Kiedy pół roku temu Dell zorganizował w Łodzi dni otwarte dla potencjalnych
pracowników planowanej montowni komputerów, zjawiło się 7 tys. osób. Niedługo
fabryka ruszy, a koncern wciąż próbuje skompletować załogę. Po mieście jeździ
dziś pięć autobusów od góry do dołu zamalowanych reklamą rekrutacyjną koncernu,
ogłoszenia są też wewnątrz wielu pojazdów – informuje „Dziennik Łódzki”.
Obsługująca Della firma public relations podpisała z MPK umowę na miesiąc.
Inny wielki łódzki inwestor – włoski Indesit, producent sprzętu AGD, szukał
pracowników do taśmy produkcyjnej za pomocą spotów emitowanych przez dwa
tygodnie w radiu Eska. Natomiast Gillette wykupiło podświetlane tablice
reklamowe na przystankach MPK, a teraz zamieszcza duże ogłoszenia w gazetach.
Półstronicowe reklamy wykupuje koncern Hutchinson. Agencja pracy tymczasowej
Randstad, poprzez firmę PR, oferuje 100 etatów dla monterów i pracowników
produkcyjnych w zakładzie Corning Cable Systems w podłódzkim Strykowie.
Co się dzieje? Rzecznik Indesitu mówi gazecie, że największe zakłady zwiększają
zatrudnienie ( w jego firmie z 2400 do 2700 osób, a teraz jest jeszcze 200
posad), tymczasem wiele osób wyjechało do Irlandii i spada bezrobocie. Poza tym
rynek został – według rzecznika – wydrenowany z aktywnych bezrobotnych, a do
reszty trzeba jakoś dotrzeć. Trzeba ich zaprosić, zachęcić.
Jak informuje „Dziennik Łódzki”, ta bitwa o ludzi spowodowała, ze stale rosną
płace. Indesit na początku roku płacił 7,15 zł za godzinę, teraz – już 9 zł.
Prezes Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, Marek Cieślak, mówi „DŁ”, że
łódzkie firmy nie muszą jeszcze, jak wrocławskie, ściągać pracowników z
okolicznych miast, ale brak rąk do pracy jest coraz bardziej dotkliwy. Przy czym
o ile dotąd najbardziej brakowało średniej kadry technicznej, to teraz nie ma
także chętnych do pracy przy taśmie – informuje „Dziennik Łódzki”.

Mam nadzieje ze ten burdel TRW to nie ominie juz słychac od Liderów że brakuje
pracowników podobno 50 osób na zmiane bardzo mnie to cieszy jak się okaże ze
zbuduja ta chale a tu niema pracowników chyba pojada kolejne busy na wioski na
poszukiwania ale dokad .hi hi hi hi hi



Łódź potrafi....
Witam,

zobaczcie do czego może doprowadzić zjednoczenie się
ludzi wokół fajnej idei:

Łódź ma być na ustach wszystkich Polaków.
Przedsiębiorcy chcą zorganizować miastu kampanię
promocyjną

Łódź nowych technologii - takie hasło ma reklamować
miasto przez kilka lat. Jak? W materiałach największych
łódzkich firm, na specjalnej stronie internetowej, na
konferencjach i na bilboardach.

Kampanię wymyśliły łódzkie firmy i poprosiły o pomoc
Małgorzatę Brzezińską, prezes Łódzkiego Klubu Biznesu.
Cel: stworzyć wizję Łodzi i konsekwentnie ją
reklamować. Organizacją przedsięwzięcia zajmie się
agencja "Pabler". - Gdy mówimy kultura, myślimy Kraków.
Targi to Poznań. A przy Łodzi pustka. I to właśnie
chcemy zmienić - mówi Krzysztof Suszek, dyrektor "Pablera".

Samo hasło nie wystarczy. Specjaliści ubiorą je w
odpowiednie logo. Ma też powstać strona internetowa
promująca ideę "Łodzi nowych technologii". - Chcemy
chwalić się na niej dotychczasowymi inwestycjami.
Potencjalni inwestorzy też powinni znaleźć coś dla
siebie - zdradza Suszek.

Największy kłopot sprawił organizatorom sposób dotarcia
do firm i szerokiej publiczności. Mają już pomysł jak
rozwiązać ten problem, - Poprosimy łódzkie firmy, by
umieściły logo kampanii na swoich materiałach
promocyjnych, czyli papierach firmowych, folderach,
kopertach itd. - mówią w "Pablerze". Organizatorzy
szukają partnerów wśród władz Łodzi i województwa oraz
największych łódzkich firm "nowej ekonomii". Akcja
będzie reklamą także dla nich. Slogan "Łódź nowych
technologii" trafi na bilbordy w całej Polsce.

Pomysł na kampanię już zyskuje sojuszników. Jednym z
nich jest stowarzyszenie studentów kierunków
ekonomicznych AIESEC. Jego członkowie opracują raport o
kosztach inwestowania w Łodzi. Chodzi o to, by
udowodnić, że w naszym mieście można zatrudnić
fachowców od nowych technologii za mniejsze pieniądze
niż w innym miastach.

Kiedy ruszy kampania? - Pierwsze działania chcemy
rozpocząć już za miesiąc. Zaprosimy do dyskusji
studentów, biznes i samorządy - mówi dyrektor "Pablera".



A jakie hasło mogłoby reklamować Wrocław?

Pozdrawiam,
SW



Kochani,

mam problem:

- niewielka agencja reklamowa
- w duzym miescie w dodatku, chociaz dosyc ubogim, konkretnie w Lodzi :-)
- firma ma 7 letnie doswiadczenie,
- ma niewielkie grono stalych Klientow
- pomimo tego, ze jest niewielka to funkcjonuje na zasadzie full-service, w
zasadzie w zakresie grafiki uzytkowej jestesmy w stanie zaprojektowac
wszystko i zrealizowac nasze projekty
- dobra jakosc uslug
- terminowosc zupelnie do przyjecia
- duza wiedza fachowa i zaangazowanie projektantow

i.... problem jest nastepujacy:
chcialbym jakos rozkrecic te dzialanosc, zdobywac nowych Klientow, zwiekszac
obroty itp.,
nie chodzi mi o jakis wielki skok ilosciowo-jakosciowy, ale o intensywny
rozwoj

niestety odnosze wrazenie, iz istnieje jakis czynnik, umownie nazywany "x",
ktory sprawia, iz nasza firma "nie wytrzymuje" konkurencji w wielu
wypadkach...
poniewaz czesto ni echodzi o termin, cene a poziom projektow konkurencyjnych
potrafi byc... delikatnie ujmujac odstajacy od naszych...

dosyc dokladnie analizowalem cale zagadnienie i wyglada mi na to, ze czynnik
"x" to system ukladowo-lapowkowy....

malo odkrywcze, prawda?

ale mam do Was pytanie - czy moglibyscie mi doradzic co z tym zrobic? :-)
tym bardziej, ze mnie akurat dawanie.... kopert nie idzie zbyt dobrze :-)

zastanwialem sie nad kilkoma posunieciami:
- zatrudnieniem przedstawicieli handlowych glownie na zasadach prowizyjnych
- proba "przemycenia" gratyfikacji dla skladajacych zlecenia - np. przy
wiekszych zleceniach sprzet muzyczny dla podpisujacych zlecenia itp.
- podawanie w internecie informacji wprost o wyplacaniu prowizji od zlecen
- bardzo powaznym obnizeniem ceny projektow, tak, aby wyjasnic, czy cena
moze przyciagnac nowych Klientow
- proba podjecia rozmow z polonia, tak aby wykonywac zlecenia dla firm
zachodnich lub realizowac zlecenia agencji, ktore zalozyli Polacy
- bezposrednim reklamowaniem uslug projektowych i pewnego typu realizacji
(koszty transportu) do krajow unijnych

jesli mozecie - napiszcie co o tym sadzicie?
moze wiecie (tylko sie nie smiejcie) gdzie i jak mozna probowac "nawiazywac
wspolprace" za "prowizje", ze sie tak delikatnie wyraze....?
moze macie jakies pomysly lalbo sugestie?
albo moze dysponujecie jakimis namiarami na osoby, ktore w tej sprawie
moglyby pomoc?

bede bardzo wdzieczny za wszystkie uwagi,
jesli brakuje jakis waznych informacji - prosze o kontakt na priv, odpowiem
na pytania

dziekuje bardzo za przeczytanie tego postu :-)
ale mnie tak napadlo przy niedzieli

pozdrawiam

i.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spaniele.keep.pl