Live For Speed by Michal 011093

Pracownik produkcji - Goleniów
Goleniów InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372. Obecnie dla naszego Klienta, firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją mebli z drewna, poszukujemy osób zainteresowanych pracą w Goleniowie na stanowisku pracownik produkcji (Nr ref. PRD/GOL/10). Osoby zatrudnione będą wykonywały prace produkcyjne (w zależności od działu: klejenie, składanie, pakowanie, lakierowanie).

Wymagania
- wykształcenie minimum zawodowe
- sprawność manualna, dobry stan zdrowia
- zaangażowanie w pracę
- możliwość podjęcia pracy w Goleniowie (dojazd we własnym zakresie)
- osoby energiczne

Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
- pracę w systemie 3-zmianowym (sezonowo 4-zmianowym)
- niezbędne przeszkolenie
- wynagrodzenie w wysokości 1500zł brutto
- dla pracowników firmy zniżka na zakup produkowanych towarów

Informacje dodatkowe
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres mailowy biuro.szczecin@interkadra.pl z dopiskiem w tytule "PRD/GOL/10" bądź o kontakt telefoniczny pod nr tel. 666 826 244



Witam!
Reprezentuję Agencją Doradztwa Personalnego oferującą liczne rozwiązania outsourcingowe takie jak: doradztwo personalne (rekrutacja i selekcja, audyt personalny, szkolenia), praca tymczasowa, koordynacja przedstawicieli handlowych oraz telemarketerów, obsługa personalna imprez okolicznościowych (targi, konferencje).

agencja doradztwa personalnego – certyfikat nr 3560/2
agencja pośrednictwa pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – certyfikat nr 3560/1a

Obecnie dla Naszego Klienta, producenta systemów mobilnych, poszukujemy osób do działu programistycznego w Szczecinie na stanowisko:


STARSZY PROGRAMISTA ORACLE


Obowiązki:

Projektowanie i implementacja baz danych;
Tworzenie interfejsów wymiany danych pomiędzy systemami (ETL);
Programowanie komunikacji z bazami danych;
Rozwój narzędzi analitycznych (SQL Server – SSIS, SSAS, SSRS);
Dokumentowanie tworzonego oprogramowania.


Wymagania:

Znajomość platformy Oracle (9i/10g)
Bdb znajomość języka SQL i PL/SQL
Doświadczenie w implementacji systemów w środowisku Oracle
Umiejętności analityczne i projektowe
Wykształcenie wyższe techniczne – preferowane informatyczne

Mile widziane:
Umiejętność optymalizacji zapytań
Certyfikaty Oracle


Oferujemy:

Pracę w wiodącej firmie informatycznej w dziedzinie rozwiązań mobilnych
Udział w bardzo prestiżowych projektach
Stabilność zatrudnienia
Miłą atmosferę pracy
Ścieżkę rozwoju i kariery
Szkolenia
Wysokie zarobki

Zainteresowanych prosimy o kontakt na mail m.luczak@pgbhr.com, w temacie meila prosimy pisać Oracle - Szczecin



Witam serdecznie!
Reprezentuję Agencją Doradztwa Personalnego oferującą liczne rozwiązania outsourcingowe takie jak: doradztwo personalne (rekrutacja i selekcja, audyt personalny, szkolenia), praca tymczasowa, koordynacja przedstawicieli handlowych oraz telemarketerów, obsługa personalna imprez okolicznościowych (targi, konferencje).

agencja doradztwa personalnego – certyfikat nr 3560/2
agencja pośrednictwa pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – certyfikat nr 3560/1a

Obecnie dla Naszego Klienta, producenta systemów mobilnych, poszukujemy osób do działu programistycznego w Szczecinie na stanowisko:


STARSZY PROGRAMISTA ORACLE


Obowiązki:

Projektowanie i implementacja baz danych;
Tworzenie interfejsów wymiany danych pomiędzy systemami (ETL);
Rozwój narzędzi analitycznych (SQL Server – SSIS, SSAS, SSRS);
Programowanie komunikacji z bazami danych;
Dokumentowanie tworzonego oprogramowania.


Wymagania:

Bardzo dobra znajomość języka SQL i PL/SQL
Znajomość platformy Oracle (9i/10g)
Doświadczenie w implementacji systemów w środowisku Oracle
Umiejętności analityczne i projektowe
Wykształcenie wyższe techniczne – preferowane informatyczne
Mile widziane:
Umiejętność optymalizacji zapytań
Certyfikaty Oracle


Oferujemy:

Pracę w wiodącej firmie informatycznej w dziedzinie rozwiązań mobilnych
Udział w bardzo prestiżowych projektach
Stabilność zatrudnienia
Miłą atmosferę pracy
Ścieżkę rozwoju i kariery
Szkolenia
Wysokie zarobki

Zainteresowanych proszę o kontakt na adres m.luczak@pgbhr.com, w temacie proszę wpisać "Oracle - Szczecin"



Związkowcy ze stoczni w Gdyni rozpoczęli spór zbiorowy

PAP - 06-04-2009
Związki zawodowe działające w Stoczni Gdynia SA rozpoczęły spór zbiorowy z Zarządcą Kompensacji i Zarządem Stoczni. Żądają wstrzymania zwolnień w ramach programu dobrowolnych odejść oraz przedłużenia jego realizacji dla już zwolnionych pracowników.
Z grupy 5,2 tys. osób zatrudnionych w stoczni w Gdyni, zwolnionych zostało już około 690. Do końca maja wszyscy mają zostać zwolnieni, a stocznia sprzedana.

Rzecznik stoczniowej "Solidarności", Marek Lewandowski powiedział PAP, że "związkowcom nie chodzi o strajki ale o prawidłową realizację programu monitorowanych zwolnień, bo jak dotychczas ten program nie funkcjonuje dobrze".

Lewandowski poinformował, że "stoczniowcy zwolnieni półtora miesiąca temu do tej pory nie odbyli żadnych szkoleń i czekają po dwa tygodnie na rozmowę z doradcą zawodowym".

Podkreślił, że "z mocy prawa zarządca po otrzymaniu pisma związkowców o wszczęciu sporu musi w ciągu trzech dni wyznaczyć termin rokowań ze związkowcami. Jeśli tego nie zrobi, związkowcy mogą np. zorganizować strajk ostrzegawczy, a następnie - po referendum - także strajk generalny".

Rzecznik Agencji Rozwoju Przemysłu SA (ARP) nadzorującej proces kompensacji stoczni, Roma Sarzyńska-Przeciechowska powiedziała PAP, "na razie nie ma o czym mówić, bo do ARP i zarządcy kompensacji pismo związkowców jeszcze nie dotarło". "Jak zarządca je otrzyma, to się ustosunkuje" - dodała.

Pierwsze pismo w sprawie wstrzymania zwolnień w stoczniach związkowcy wysłali do Zarządcy Kompensacji 19 marca. "Ale nie było na nie żadnej reakcji, więc rozpoczęliśmy spór zbiorowy" - poinformował Lewandowski.

W miniony piątek agencja poinformowała, że program monitorowanych zwolnień czyli usługi pośrednictwa pracy oraz szkolenia dla zwalnianych stoczniowców w Gdyni i Szczecinie samodzielnie będzie prowadziła firma DGA SA.

Jest to jedna z dwóch firm, obok Work Service, którym ARP w ramach tzw. specustawy powierzyła w trybie zamówienia z wolnej ręki zlecenie na realizację usług szkoleniowo-doradczych dla zwalnianych stoczniowców.

Współwłaścicielem Work Service jest b. senator PO Tomasz Misiak, który pracował nad specustawą stoczniową jako szef senackiej komisji gospodarki narodowej; zgłaszał do niej poprawki. Po ujawnieniu tej sprawy Misiak złożył rezygnację z członkostwa w klubie parlamentarnym PO i w partii, a firma wyraziła gotowość odstąpienia od umowy.

DGA SA poinformowała na swoich stronach, że "DGA i Work Service rozpoczęły formalne i organizacyjne działania związane z przejęciem i przygotowaniem przez DGA dodatkowych zasobów, które zagwarantują kontynuację projektu i realizację zobowiązań wynikających z umowy. Działania projektowe są cały czas realizowane zgodnie z przyjętym harmonogramem i osoby wchodzące do Programu Zwolnień Monitorowanych (PZM) mają zapewnione wsparcie" - czytamy w komunikacie, podpisanym przez prezesów obu spółek.

DGA SA poinformowała również, że do 3 kwietnia do Programu Zwolnień Monitorowanych przystąpiło 636 zwolnionych stoczniowców ze Stoczni Szczecińska Nowa oraz 402 ze Stoczni Gdynia. "Pierwsze szkolenia rozpoczną się zaraz po Świętach Wielkanocnych" - dodano.

16 marca br. został ogłoszony otwarty, publiczny, nieograniczony przetarg na sprzedaż majątków stoczni szczecińskiej i gdyńskiej.

W specustawie stoczniowej znalazły się zapisy określające szczegóły związane z wyprzedażą majątku i programem zwolnień. Ustawa weszła w życie 6 stycznia, a jej powstanie jest związane z decyzją Komisji Europejskiej, która uznała, że pomoc udzielona stoczniom w Gdyni i Szczecinie jest nielegalna i dała polskiemu rządowi czas do czerwca 2009 roku na wyprzedaż ich majątku. Specustawa nie gwarantuje produkcji statków w sprzedanych stoczniach.



InterKadra jest krakowską agencją pracy i doradztwa personalnego. Naszym Klientom oferujemy profesjonalne rozwiązania z zakresu leasingu pracowniczego, rekrutacji i selekcji oraz pracy tymczasowej. Obecnie z naszych usług korzystają zarówno duże międzynarodowe koncerny, jak i mniejsze przedsiębiorstwa z sektora MSP. Realizujemy również zlecenia dla Klientów zagranicznych, z takich krajów jak: Niemcy, Czechy, Słowacja, Wielka Brytania czy Szwecja.

InterKadra działa w sferze nowoczesnych rozwiązań kadrowych, rozwoju personelu, doradztwa dla firm. Siła firmy oparta jest na dostosowaniu oferty do potrzeb i wymagań Klienta - każde zlecenie traktowane jest indywidualnie. Zanim przystąpimy do realizacji nowego projektu, nasi przedstawiciele zapoznają się z kulturą organizacji, z którą mają współpracować. Następnie tworzony jest system zarządzania i motywacji naszego zespołu pracowniczego, który reprezentować nas będzie w tym środowisku.

Poprzez nasze rozwiązania z zakresu HR, wprowadzamy wartości dodane do organizacji naszych Klientów. Jesteśmy nastawieni na budowę silnej i długotrwałej, partnerskiej współpracy. Pracownicy wchodzący za naszym pośrednictwem w struktury przedsiębiorstwa mogą wykonać nie tylko zadania dodatkowe, uzupełnić okresowo zwiększone zapotrzebowanie na pracę, ale także zastąpić nieobecne osoby w okresach urlopowych.

InterKadra zajmie się także rekrutacją i przygotowaniem kadry na stałe etaty w firmie Klienta. Przejmujemy na siebie problemy "umowy na okres próbny". Oczywiście zakres naszej rekrutacji i obowiązków jest elastyczny – zawsze zgodny z życzeniem Zleceniodawcy.

Naszą filozofię działania oparliśmy na trzech filarach:

* profesjonalizm - stosujemy sprawdzone procedury postępowania. Nigdy nie podejmujemy się zleceń, których nie jesteśmy w stanie zrealizować,
* integracja - nasz zespół konsultantów zawsze stara się zintegrować z organizacją Klienta, tak, by czuł się w pełni współodpowiedzialny za sukces projektu,
* czas - mamy swiadomość, że czas jest kluczem do sukcesu w każdym przedsięwzięciu, dlatego potrafimy rozważnie nim zarządzać, tak, by jak najszybciej zrealizować założone cele.

» Opis stanowiska pracy
Agencja Pracy Tymczasowej InterKadra Sp. z o.o. zatrudni osoby do pracy w Goleniowie w firmie, zajmującej się produkcją i dystrybucją mebli z drewna.

Stanowisko: Pracownik produkcji
Termin pracy: od zaraz do 9 lipca (z możliwością przedłużenia)
Nr ref. PRD09/GOL/10

Lokalizacja: Goleniów
Miejsce pracy: Klient Interkadry

Wymagania:
- wykształcenie minimum zawodowe
- sprawność manualna, dobry stan zdrowia
- zaangażowanie w pracę
- możliwość podjęcia pracy w Goleniowie (dojazd we własnym zakresie)
- osoby energiczne

Zakres obowiązków:
- prace produkcyjne (w zależności od działu: klejenie, składanie, pakowanie, lakierowanie)

Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
- pracę w systemie 3-zmianowym
- niezbędne przeszkolenie
- wynagrodzenie w wysokości 8,60zł brutto / godz
- dla pracowników firmy zniżka na zakup produkowanych towarów

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres mailowy biuro.szczecin@interkadra.pl z dopiskiem w tytule "PRD09/GOL/10" bądź o kontakt telefoniczny pod nr tel. 666 826 244

InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.



Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 7000 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2007 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 34 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Pośrednictwa Pracy (numer wpisu do rejestru 364/1a oraz 364/1b), Agencją Doradztwa Personalnego (numer wpisu do rejestru 364/2) oraz Agencją Pracy Tymczasowej (numer wpisu do rejestru 364/3).
Nr ref.: NWP/Nor/09
Aktualnie dla norweskiego klienta prowadzimy stałą rekrutację na stanowisko:
NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

OFERUJEMY:
Ĭ‚§ Stałe, legalne zatrudnienie na umowę o pracę na norweskich warunkach na terenie całej Norwegii,
Ĭ‚§ Stawka podstawowa 119 NOK brutto/godz. a po otrzymaniu norweskiej autoryzacji (max 2 m-ce) stawka 159 NOK brutto / godz.;
Ĭ‚§ Pomoc w załatwieniu formalności związanych z podjęciem pracy w Norwegii, uzyskaniem norweskiej autoryzacji i pozwoleniem na wykonywanie zawodu w Norwegii,
Ĭ‚§ Intensywny kurs języka norweskiego w Polsce i w Norwegii – w trakcie kursu zapewnione zakwaterowanie, wyżywienie, różnorodne materiały szkoleniowe (możliwość otrzymywania dodatkowego wynagrodzenia), możliwość kontynuacji nauki języka norweskiego podczas pracy w Norwegii,
Ĭ‚§ Pomoc w załatwieniu formalności związanych z uzyskaniem karty pobytu, znalezieniem mieszkania blisko miejsca pracy, a także przeniesieniem rodziny do Norwegii,
Ĭ‚§ Zapewnienie wszelkich świadczeń socjalnych wynikających z zatrudnienia na norweskich warunkach, m.in. świadczenie rodzinne na każde dziecko do 18 roku życia, 100% płatnego chorobowego; ubezpieczenie zdrowotne i od nieszczęśliwych wypadków; urlop 5 tygodni (premia urlopowa w wysokości 12% lub 10%rocznego wynagrodzenia brutto wypłacana w czerwcu kolejnego roku).
WYMAGANIA:
• chęć udziału w intensywnym kursie języka norweskiego,
• chęć wyjazdu za granicę na dłuższy okres czasu,
• wykształcenie wyższe min. licencjat z zakresu pedagogiki przedszkolnej,
• 2 lata doświadczenia na stanowisku nauczyciela przedszkolnego ( w przypadku tegorocznych absolwentów min. praktyki w wymiarze min. 150 godzin w przedszkolu) z dziećmi w wieku 3-6 lat,
• pasji i motywacji do pracy z dziećmi,
• osobistego wkładu w pedagogiczny rozwój dzieci,
• zaangażowania i kreatywności,
• zdolności organizacyjnych,
• umiejętności współpracy i dobrej komunikacji,
• umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
• chęci i gotowości podjęcia pracy i osiedlenia się w Norwegii.
• referencje od min. 2 osób,
• zaświadczenie o niekaralności,
• na późniejszym etapie rekrutacji będzie wymóg przedstawienia wyniku badania na obecność gruźlicy.


SKŁADANIE APLIKACJI:
Zainteresowane osoby prosimy o jak najszybsze przesyłanie aplikacji zawierającej CV w języku polskim i angielskim z podaniem numeru referencyjnego NP/Nor/09 do Konsultantów Adecco Poland. Dodatkowe informacje o ofercie można uzyskać poprzez kontakt telefoniczny.
Wykorzystując swoją wiedzę z poprzednich rekrutacji, chętnie odpowiedzą na wszystkie Państwa pytania.

Konsultanci:

Białystok: bialystok@adecco.com / Tel. 085 874 97 01
Gorzów Wielkopolski: a.mroz@adecco.com / Tel. 095 720 02 70
Kielce: air.kielce@adecco.com / Tel. 041 341 53 42

Kraków: i.ferenc@adecco.com / Tel. 012 292 18 00
Łódź: k.wolska@adecco.com / Tel. 042 632 79 85

Lublin: air.lublin@adecco.com / Tel. 081 532 33 74
Olsztyn: m.skubij@adecco.com / Tel. 089 535 10 62

Opole: opole@adecco.com / Tel. 077 402 24 21

Rzeszów: rzeszow@adecco.com / Tel. 017 853 58 13

Szczecin: air.szczecin@adecco.com / Tel. 091 431 42 66

Wrocław: e.kujawa-gryszun@adecco.com / Tel. 0695 060 667

Oferujemy możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej w jednym z biur Adecco Poland na terenie całego kraju.

FINALNA ROZMOWA KWALIFIKACYJNA Z PRACODAWCĄ: sierpień 2009 WARSZAWA
TERMIN ROZPOCZĘCIA KURSU JĘZYKOWEGO – 31 sierpnia 2009
Dodatkowe informacje o ofercie znajdują się na stronie internetowej: www.adecco.pl
w zakładce DLA KANDYDATÓW  REKRUTACJA NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLNYCH.
Zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na www.adecco.pl
Informacja dotyczy oferty pracy tymczasowej za granicą. Adecco jest agencją pracy tymczasowej. Numery wpisu do rejestru agencji: 364/1b (agencja pośrednictwa pracy w zakresie pośrednictwa do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych), 364/2 (agencja doradztwa personalnego), 364/3 (agencja pracy tymczasowej).
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883/

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spaniele.keep.pl