Live For Speed by Michal 011093

Ja nie chcę się tam reklamować Mam zamiar w przyszłości otworzyć agencję reklamową zajmującą się tego typu reklamą outdoorową. Teraz zbieram informacje. Twoje uwagi są dla mnie równie cenne. Mimo to jednak uważam że lokalizacja ma swoje plusy, do których należą:
- zamieszczenie na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną (ludzie w autach na czerwonym to potenacjani odbiorcy - podobnie jest zamieszczonych kilka ekranów w Łodzi i jeden na drodze do niej)
- ścisłe centrum miasta (jakby nie patrzeć dużo ludzi się tu przewija - dodatkowo w pobliżu jest wiele sklepów {jak to w centrum} i pewnie firma liczy że te będą chciały się tam reklamować aby wyjść do klienta znajdującego się, w chwili oglądania reklamy, 20-100m od sklepu),

- Całkiem niezła ekspozycja ekranu dla osób idących z kierunku Urzędu Miasta (problem w tym, że ekran "pokazuje się" dla nich dopiero z pewnej bliższej odległości - nie widzą go z np 150m {jeśli mnie pamięć nie myli}).

Chociaż lokalizacja nie jest tak fatalna to jednak ma swoje wady. Ktoś zprtaczył reklamę Łodzi - dali malutkie czcionki i elementy obrazu. Nic nie widać - również tego co najważniejsze czyli reklamowanego adresu WWW.

Skrzyżowanie jest malutkie (takie ściśnięte jakby) co powoduje że odległości patrzenia są małe co faktycznie psuje efekt niektórym odbiorcom.



Ja nie wiem, ogólnie to pojęcie :kim chcesz zostać" bądź "co chcesz robić w życiu" na polskie warunki jest bezsensowne, bo jesli chodzi o prace, to kazdy się łapie czego popadnie, żęby tylko kasa z tego była i wogóle żeby mieć jaką kolwiek prace, mało kto pracuje w zawodzie który ukończył...

A jesli chodzi o mnie to nie wiem może zostane strażakiem
Ale na serio to zapewne pójdę pracować, tam gdzie zapłacą więcej i tak właśnie robię, ale ogólnie to łapie się czego kolwiek, bo jak jest z pracą w Łodzi każdy dobrze wie... Kończe obecnie Kierunek Reklama i Multimedia, więc może się załapie do pracy w jakiejś agencji reklamowej

A jeśli chodzi o charakter, to przede wszystkim jak już pisano wyżej chce pozostać sobą



> > gdzie w Łodzi znajde firmę ktora wydrukuje mi 2 sztuki plakatu 1metr na[color=blue][color=green]
> > 0,75 metra ??
> >[/color]
> wszedzie tam gdzie jest napisane agencja reklamowa - wydruki
> wielkoformatowe. zalezy Ci na cenie czy bardziej na jakosci ?
>
> [url]http://www.studiotc.pl/index.php[/url] studio p.Tomaszewskiego (najwyzsza jakosc w
> Lodzi), ale moze bedziesz musial troche poczekac na wykonanie.[/color]

A ja mam pytanie przy okazji, tak troche NTG, sorki, ale jak sie juz
taki temat zaczął.
po pierwsze ile taki plakat w nakładzie 1 egz. by kosztowal. A po
drugie jaka powinna byc minimalna rozdzielczosc wyjsciowa zeby
oryginał wyszedł w jako takiej jakosc...

Lestat
--
----------------------------------------------------------------
|Darts Zone: [url]http://l.pl/lestat/[/url] Kotostan: [url]http://jukon.prv.pl/[/url] |
|Plastik 1/48: [url]http://plastik.prv.pl/[/url] GG 281147 |
----------------------------------------------------------------




Użytkownik "Pawel" napisał w wiadomości[color=blue]
> Gdzie w Łodzi wytną mi literki i podkleją na folię ??? W jakim formacie[/color]
musi[color=blue]
> być plik z tekstem ???
>[/color]
np. Totus na Rzgowskiej na przeciwko salonu Citroena, np. MultiEkoDruk na
P.O.W. 25, np. agencja reklamowa SIGN tez na P.O.W. 25 i generalnie w tych
okolicach powinienes znalezc mnostwo firm, tzw. agencji reklamowych, ktorzy
chetnie zrobia Ci to na poczekaniu.

ptr77




Cytat:
madziaas napisała Cytat: wczoraj był dzień pełen wrażeń...
zaczęło się rano. Zadzwoniła pani z galerii twarzy w łodzi, ze zapraszają chłopców na sesję do katalogu mody dziecięcej. (kiedyś wysłałam tam zgłoszenie). Termin podpisania umowy to dziś albo jutro. P. ma kontrole w pracy, nie ma mowy o jakimkolwiek wolnym, a umowa w Łodzi. kastingi potem w warszawie ale umowę i portfoli trzeba tam. P. poprosił kolegę, ten wziął dzień wolny na jutro i umówiliśmy się na sesję. jak się umówiliśmy zadzwoniła pani z agencji mieszkaniowej, ze mają dla nas mieszkanie i ze można je obejrzeć jutro o 10 i to ostatni termin, jak nie to dają komuś innemu, a to 10 km. od pracy p (teraz ma 40), w super lokalizacji, przy parku, blisko urzędu miasta, świetny dojazd wszędzie (Bródno, Targówek). No to odwołaliśmy sesję, bo trzeba zobaczyć to mieszkanko i brać i jak najszybciej się przeprowadzać...emocji kupa..a na dodatek dostaliśmy maila z agencji reklamowej warszawskiej, ze chętnie się z nami spotkają, bo potrzebują rudzielca a Szymek przecież rudy...umówiliśmy się na następny wtorek tutaj w wytwórni filmów fabularnych i zobaczymy co dalej...
potem do nocy pomagałam p. zrobić do pracy takie cosik a jak zamierzałam się położyć to się Zośka rozryczała i do 4-tej nie zmrużyłam oka...a o 6:30 wszyscy byli na nogach...denerwuję sie tym jutrzejszym mieszkaniem, ale pani powiedziała, ze to budynek z 2005r, mieszkanie na parterze, ale takim wyższym parterze, bo coś jest pod mieszkaniami...no to tyle, zobaczymy co dalej zycie przyniesie..



OCh Alissa.
Łódź centrum odzieży-oK.Warszawa -centrum Polski ,redakcji i agencji reklamowych.OK.Zaliczylas egzamin.
O co się spieramy???Spieramy sie o to czy SPP czy Moda FOrte.Nie wiesz juz na jaki temat piszemy????A rzecz idzie o to ,ze Moda Forte ma biuro w Łodzi i Warszawie.sama chyba dochodzisz do właściwego wniosku ale jeszcze o tym nie wiesz.....Kiss:smoking:




  ....::QRT::... pisze:
> Dnia Tue, 26 Jun 2007 13:44:19 +0200, Rafal Wojtunik napisał(a):
>
>> Lolalna Loja pisze:
>>> 2. Główną nagrodą jest dwutygodniowy staż w dziale graficznym Gazety
>>> Wyborczej w Łodzi w uzgodnionym miedzy zwycięzcą i Gazetą terminie."
>>> "Brawo, panie artysto! Zrobiłeś faje logo, w nagrodę pozwalamy ci
>>> popracować za darmo w Gazecie Wyborczej!" ;)
>>>
>>
>> Bywa i tak. Owszem to dziwna forma nagrody ale się czasem sprawdza. Nie
>> wiem jak w tym przypadku, w Toruniu cyklicznie konkursy na wydziale
>> sztuk ogłasza Studio Pro, w nagrodę można u nich popracowac:) Jednak jak
>> się nagrodzony sprawdzi to ma bardzo duże szanse na stałą współpracę. Na
>> dłuższą metę, czego będąc studentem oczywiście też nie dostrzegałem się
>> to sprawdza - student nabiera doświadczenia praktycznego, dostaje jakąś
>> kasę i ma większą szansę na bezbolesny start zawodowy po studiach.
>
> Tyle ze dział graficzny gazety codziennej, to nie jest agencja reklamowa :)
>
>

Może przynajmniej można lizną ciut praktycznej wiedzy dtp, czego na
studiach się raczej nie uświadczy.

RW




Mam zapytanie-gdzie w Łodzi znajduje się sensowna agencja w której można
zgłosić niemowlaka do reklamy.
Pozdrawiam




[Warszawa] Agencja ID PROMOTIOn szuka Hostess i Modelek z Warszawy AIR Show
  Agencja ID PROMOTION poszukuje Hostess i Modelek do współpracy podczas „AIR SHOW” w Radomiu oraz targów MSPO w Kielcach.

Poszukujemy hostess z Warszawy lub pobliskich okolic.

Zapewniamy transport, nocleg oraz wyżywienie.

AIR SHOW odbywa się 29-30.08.2009 w Radomiu

MSPO w Kielcach odbywa się w dniach 30.08 – 3.09.2009.

Do obsługi Air Show poszukujemy 2-ch hostess natomiast na Targi MSPO 5 hostess.

2 hostessy biorące udział w AIR SHOW wezmą również udział w targach w Kielcach.

Godzin pracy : 9 – 16 lub 9 – 17 przy odbydwu imprezach

Zadania to m.in.: przyjmowanie gości i doprowadzanie ich do odpowiednich osób z naszej firmy oraz podawanie napoi i jedzenia.

Ubiór : ubrania z logo firmy

W razie pytań proszę pisać lub kontaktować się telefonicznie.

Termin wstępnych zgłoszeń upływa w piątek 7.08.09 - czekamy na mail potwierdzający zainteresowanie ofertą pracy

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie portfolio na adres: z dopiskiem - Warszawa

*Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Pozdrawiamy

Zespół Id Promotion




Id Promotion
ul. Wodna 3
90-046 Łódź
id phone: 792202576
id mail:
Agencja Promocyjno Reklamowa ID PROMOTION Łódź
__________________
__________________
www.idpromotion.pl



''Historia''. Nowy film reklamowy piwa Żywiec
  14 maja w TVP 1 oraz TVP 2 został wyemitowany nowy film reklamowy marki Żywiec „Historia.”


Trwający 90 sekund film przedstawia w skrócie historię ostatnich 150 lat historii Polski, począwszy od połowy XIX wieku, poprzez lata trzydzieste, pięćdziesiąte, siedemdziesiąte, aż do czasów współczesnych. Film zrealizowano przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technik filmowych z maksymalną dbałością o szczegóły i realia ukazywanych czasów.

Scenografia została zbudowana w skali niespotykanej wcześniej przy produkcjach reklamowych. W filmie zagrało ponad 400 statystów. Specjalnie na potrzeby filmu sprowadzono wyszukane kostiumy z europejskich magazynów m.in. z Londynu i Paryża. Wykorzystano łącznie ok. tysiąc strojów i elementów garderoby z różnych epok, włączając
w to: buty, torebki, nakrycia głowy, paski i inne dodatki. Nad dbałością o szczegóły charakteryzacji czuwało 5 charakteryzatorów. Muzycznym motywem przewodnim filmu jest piosenka „The Man Called Adam” zespołu The Yachts.

„Film ukazuje upływ czasu, zmienność epok, ludzkich zachowań i obyczajów. Chcieliśmy pokazać, że jedyną rzeczą stałą, w przemijającej ludzkiej egzystencji, jest towarzyszące Polakom piwo Żywiec i jego najwyższa jakość” - powiedział Remigiusz Rawa, Marketing Manager z Grupy Żywiec.

Do realizacji filmu został zaangażowany znakomity zespół realizatorski: reżyseria i zdjęcia - Łukasz Kośmicki, kostiumy - Dorota Roqueplo, scenografia - Jacek Ogrodowczyk, charakteryzacja - Dariusz Krysiak. Produkcja została zrealizowana w Łodzi przez dom produkcyjny Opus Film.

Kampania potrwa kilka miesięcy, pokazywane będą różne długości spotów. Rozpoczął ją 90 - sekundowy film. Następnie widzowie zobaczą jego skróconą wersję. Oprócz TVP, kampania będzie emitowana w telewizji TVN oraz w Polsacie. Od 17 maja film będzie można obejrzeć także na stronie internetowej marki Żywiec.

Wprowadzeniu filmu reklamowego towarzyszą zapowiadające kampanie reklamowe. Przed premierą reklamy pojawiły się w prasie, radiu i Internecie. Przed emisją filmu ruszyła kampania outdoorowa na nośnikach systemowych oraz siatkach wielkoformatowych. Przekaz outdoorowy informuje dodatkowo o ponownym uzyskaniu nagrody Superbrands przez piwo Żywiec, a poprzez headline „Nic się nie zmieniło” nawiązuje do filmu.

Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja reklamowa Just. Planowaniem i zakupem czasu antenowego oraz kampanią wspierającą zajął się dom mediowy Zenithmedia,
a realizacją działań w mediach zewnętrznych firma MediaConcept.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spaniele.keep.pl