Live For Speed by Michal 011093

Na rogu Radzymińskiej i Łodygowej/Młodzieńczej są bodajże 3 agencje reklamowe, polecam zajrzeć.
Tak,wiem że to daleko :-P

edit:
co do cen, to nie wiem jak to wygląda w stolicy ale u mnie w kielcach za przygotowanie kawałka plexy 300x300x4 mm z 8 otworami do przykręcenia, oraz do tego dziurą na wentylek 80 (+4 otwory na wkręty do niego) pan sobie zażyczył 50zł...moim zdaniem troche za dużo..Myślę że można jednak znaleźć taniej jak sie poszuka
Użytkownik maclat edytował ten post 09 sierpień 2005 - 07:53



Press:

• Sześciu chętnych w dwóch konkursach na częstotliwości radiowe.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła listę wnioskodawców w konkursach na częstotliwości radiowe w Kielcach (startują dwie stacje) i Płocku (cztery stacje).
W konkursie na częstotliwość kielecką, który był adresowany do stacji nadających muzykę klasyczną lub jazzową, wezmą udział RMF Classic i Radio PiN. O falę w Płocku starają się: Radio Eska (obecnie wykorzystuje tę częstotliwość), Multimedia (właściciel sieci RMF Maxxx), Grupa Radiowa Agory (właściciel m.in. sieci Złote Przeboje) i Michał Piotr Kublik (właściciel płockiej agencji marketingowo-reklamowej MKM, jeden z założycieli płockiego Katolickiego Radia Płock).



A oto informacje o kampanii(szkoda że tylko Wschód wzięli pod uwagę)

Liczba billboardów: 150
Lokalizacja billboardów: Kielce, Sandomierz, Ostrowiec Świętokrzyski, Przemyśl, Rzeszów, Tarnobrzeg, Krosno, Tarnów, Białystok, Łomża, Suwałki, Radom, Biała Podlaska, Zamość, Chełm, Puławy, Kraśnik, Lubartów, Łęczna, Świdnik, Lublin.
Liczba spotów radiowych: 349 (długość 30 s.)
Lokalizacja spotów radiowych: Tarnów, Białystok, Kielce, Rzeszów, Radom (oraz okolice tych miejscowości)
Szacowana liczba odbiorców: billboardy 2,1 mln; spoty radiowe: 500 tys.
Łączny koszt kampanii: 132 tys. zł. brutto (billboardy: 112 tys.; spoty radiowe: 20 tys.).
Udział 6 lubelskich uczelni: 8 tys. zł. każda (łącznie 48 tys. zł.).
Partner kampanii Agencja Reklamowa MAIK.



Agencja Hostess HOSTESSIMA poszukuje ( PILNIE ) hostess do pracy na Targach Kielce

Terminy: 23-24.04. 2009
24-28.04. 2009
Godz: 9:30 - 17:30

Zakres obowiązków:
- obsługa stoiska targowego
- przygotowanie i serwowanie napojów
- rozdawanie materiałów reklamowych

stawka uzgadniana indywidualnie

proszę o podanie:
imię i nazwisko:
nr tel:
data urodzenia:
wzrost/waga/wymiary:
znajomość języków obcych:
minimum 2 aktualne zdjęcia


kontakt
Dariusz Olearczyk

tel. 663 390 399
mail http://www.hostessima.pl
25-711 Kielce
l. Karczówkowska 19
http://www.hostessima.pl












Agencja e-marketingowa wirtuale.pl wystartowała z nowym serwisem www, a okazję tą postanowiła zaakcentować organizacją konkursu, przeznaczonego dla osób odpowiedzialnych za realizacje strategii marketingowych w swoich firmach: właścicieli, menadżerów marketingu i PR, specjalistów ds. promocji i e-marketingu. Jedynym warunkiem udziału jest wypełnienie formularza konkursowego dostępnego na stronie http://www.konkurs.wirtuale.pl lub przekazanie kontaktu do podmiotów zainteresowanych działaniami promocyjnymi w Internecie. 
 
W I kwartale 2009 r. polski rynek reklamy zmniejszył się o 160 mln zł. Reklama internetowa natomiast przyniosła 7% wzrostu – podają badania domu mediowego MPG. Prognozy szacują 20% wzrost wartości rynku reklamy internetowej do końca roku, dlatego duża ilość firm przesuwa swoje budżety z tradycyjnych form marketingu właśnie na działania w Internecie, gdyż są one tańsze, skuteczniejsze a przede wszystkim sprawdzalne.
 
Widać wyraźnie, że Internet okazał się być odporny na kryzys. Kampanie prowadzone przez wirtuale.pl potwierdzają tą prawdę. Zapraszamy zatem do udziału w konkursie: http://www.konkurs.wirtuale.pl.
 
--
 
wirtuale.pl Sp. z o.o. | 25-564 Kielce, ul. Tatrzańska 3c
BOK 0 801 033 066 | http://www.wirtuale.pl | bok@wirtuale.pl
KRS 0000208661 | NIP 959 14 36 448 | Regon 291211910



" />Poszukujemy doradców biznesowych ds. reklamy, do nowego portalu reklamowego.

Opis stanowiska wraz z zakresem obowiązków:
• Pozyskiwanie i obsługa Klientów
• Budowa dedykowanej bazy klientów
• Realizowanie i koordynowanie działań z zakresu ATL, BTL i PR
• Kreowanie wizerunku portalu
• Współpraca z agencjami graficznymi i reklamowymi, mediami
• Tworzenie i realizacja programów lojalnościowych oraz kampanii dla Klientów
• Zarządzanie projektami sprzedaży

Wymagania stawiane kandydatom:
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
• doświadczenie w sprzedaży lub branży marketingowo – reklamowej
• Umiejętność przygotowywania ofert i prezentacji dla podmiotów zewnętrznych
• Doskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność i wysoka kultura osobista
• Samodzielność i umiejętność autodyscypliny

Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o system motywacyjny
• Możliwość samodzielnego kształtowania planu działania; zadaniowy czas pracy
• Możliwość szybkiego rozwoju kariery w nowopowstałym portalu internetowym


Miejsce pracy: Poznań (poszukujemy również współpracowników w Warszawie, Katowicach, Częstochowie, Rzeszowie, Wrocławiu, Łodzi, Kielcach, Lublinie, Toruniu, Trójmieście i Szczecinie)

Osoby zainteresowane rozwojem kariery w dziedzinie sprzedaży usług reklamowych, prosimy o przesyłanie CV na adres: wojciech.pietrak@izimany.pl



" />Poszukuję osoby do pocięcia i podpięcia skryptu sklepu oscommerce do grafiki znajdującej się pod adresem: http://intermedium.nazwa.pl/leszek/megasport/

Możliwa długoterminowa współpraca przy tworzeniu innych sklepów internetowych. Proszę o poważne oferty wraz z ceną. Pliki sklepu posiadamy w psd.

Kontakt:
Agencja Reklamy Intermedium
ul. Wesoła 47/49, Kielce
tel. 0604-074-762
gg: 1016579
http://www.intermedium.com.pl




Biuro Marketingu i Promocji Telewizji Polskiej ogłosiło konkurs na opracowanie logotypów kanałów tematycznych TVP Rozrywka, TVP Film, TVP Info oraz TVP Kultura. Konkurs jest adresowany do agencji reklamowych, kreatywnych, twórców i artystów niezależnych.
TVP planuje zmianę logotypów stacji tematycznych, ponieważ jak czytamy w dokumencie ‘Założenia do strategii marketignowej TVP na rok 2007’ „obecny system wizualizacji wzmacnia stabilny i tradycyjny wizerunek TVP. Brakuje w nim dodatkowo takich wyróżników, które są istotne z punktu widzenia budowania przewag oraz lojalności widzów - różnorodności oferty.” Telewizja Polska chce wzorować się na przykładzie brytyjskiej BBC, której logotypy kanałów tematycznych, nawiązując do głównej marki, oddają jednocześnie ich indywidualny charakter.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie należy składać do 19 stycznia do godz. 12.00 w siedzibie Telewizji Polskiej w Warszawie - ul. J.P. Woronicza 17, w bloku A II p. w recepcji Biura Marketingu i Promocji, w godzinach 9.00 – 17.00. Planowany termin składania prac konkursowych upływa dnia 6 lutego 2007 r.

medialink.pl

A oto link do strony TVP na ktorej sa przetargi http://www.tvp.pl/za...enia_publiczne/
Mozna sie z niej dowiedziec ze TVP ma zamiar nabyc wozu transmisyjnego HD, a takze o przetargu na Opracowanie kompleksowej dokumentacji budowlanej i wykonawczej na budowę siedziby Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Kielcach wraz z niezbędnymi urządzeniami techniczno budowlanymi i zjazdami na działce nr. ewid. 15/8 przy ul. Ściegiennego w Kielcach.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spaniele.keep.pl