Live For Speed by Michal 011093

Witam,
Jest już temat o naprawie dolotu ale w wersji 16V. Ostatnio interesuje mnie czy zmiana tej rury plastikowej która doprowadza zimne powietrze do filtra na większą średnicę da jakieś efekty w postaci żwawszego auta, innego spalania itp. Myślałem jeszcze nad zakupieniem otuli termoizolacyjnych i założeniu ich na ten dolot tak aby powietrze się nie nagrzewało.

Czkam teraz na opinie na ten temat. Ciekaw jestem czy w ogóle warto się bawić w taki klocki.
Damian



Witam wszystkich forumowiczow. Problem pewnie byl juz poruszany, ale juz dawno temu, teraz byc moze wyglada to troche inaczej.

Posiadam skode fabia 1.4 MPI 8V 60KM z 2001 r., chcialbym zalozyc do niej instalacje gazowa. Nie wiem, jaka wybrac: II czy IV generacji. Firma expert-roczniak (www.expert-roczniak.pl) zaproponowala mi instalacje II generacji za 1800 zl (lub 1600 na "gorszej' elektronice), IV generacja kosztuje u nich 2800 zl, ale ich zdaniem II w zupelnosci wystarczy. W firmie czakram (www.czakram.pl) dowiedzialem sie ze moga zalozyc mi tylko sekwencyjna za 3600 zl (nie zakladaja II gen do tego typu aut).

Nie wiem juz, na ktora sie zdecydowac. Rozsądna wydaje sie instalacja IV gen. za 2800 zl, ale nie wiem, czy warto w tej firmie (ekspres-roczniak), czy sa solidni? (moze ktos z poludnia wypowie sie na ich temat?). A moze w zupelnoci wystarczy instalacja II gen? Mam aluminiowy kolektor. Wiem, ze sa jakies roznice w elektronice, jaka wiec wybrac? Jaka polecacie? Jakich producentow?

Bede wdzieczny za kazda opinie, pozdrawiam, Kuba



Panowie, widzę, że poruszyłem ciekawy temat, choć nie sądzę, że pierwszy raz się pojawia.
Po obejrzeniu wielu ogłoszeń, mało tego wykonaniu wielu tel. sprzedający nie wiedzą jaki mają silnik. Pytam ile kucy ma to pana 1.4, odpowiedź 68KM, ja na to: a to mnie nie interesuje, interesuje mnie ten silnik vw-dziękuje do widzenia, odp: jak to przecież ma wybite cechy(?) VW( podniesionym głosem), odkładam słuchawkę. I tak dzisiaj chyba z 10 razy.
Panowie powiedzcie mi bo oszaleje, niezależnie od rocznika Fabii I gen :
1.2 54/64KM Fabii I gen silnik Polo 8V?
1.4 MPI 60/68KM 8V to silnik Felicji po modyfikacji?
1.4 16V 75KM to silnik Golfa IV?

Już wiem, że 1.4 po felicji lepiej omijać, najbardziej awaryjne i potrafi dużo jeść oleju/paliwa.
Jeśli dobrze zrozumiałem najlepszy wybór to 16V po Golfie. Pytanie co z 1.2, strasznie spodobała mi się Fabia, czuję się w niej świetnie i jest to auto w sam raz. Proszę o Wasze opinie.
PS. o 100KM nie myślę a na diesla niestety za mało pieniążków.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spaniele.keep.pl